Η Μazda Δεν Υπολογίζει Πολύ το Ηλεκτρικό MX-30. Είναι Καλό αν Υπάρχει και Ένα άλλο Όχημα για Ταξίδια!

Η Μazda Δεν Υπολογίζει Πολύ το Ηλεκτρικό  MX-30. Είναι Καλό αν Υπάρχει και Ένα άλλο Όχημα για Ταξίδια!
energia.gr
Δευ, 3 Ιανουαρίου 2022 - 11:30

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda, το MX-30, είναι αποδεικνύεται κατώτερο των περιστάσεων για πολλούς  λόγω της μικρής αυτονομίας του. Τώρα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι δεν είναι τόσο κακό για τους αγοραστές που έχουν επίσης ένα δεύτερο αυτοκίνητο στο σπίτι για μεγαλύτερα ταξίδια. Η Mazda υστερεί εδώ και καιρό στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Παρουσίασε μόλις πέρυσι

το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αυτό ήταν μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά, όπου οι κανονισμοί αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κυκλοφορούν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα.

Επιπλέον, το ίδιο το όχημα, το MX-30, δεν ήταν πραγματικά εντυπωσιακό:

Το MX-30 διαθέτει μπαταρία 35,5 kWh και σύστημα μετάδοσης κίνησης ικανό να παρέχει ισχύ 105 kW (142 hp) και ροπή 264 Nm (192 lb-ft). Η αυτονομία αναφέρεται στα 130 μίλια (210 χλμ) για το ευρωπαϊκό μοντέλο, το οποίο πιθανότατα χρησιμοποιεί το πρότυπο δοκιμών WLTP.

ήδη από το 2021, άρχισε να πουλά το όχημα στην Καλιφόρνια και επεκτείνεται επίσης στο Κεμπέκ και τη Βρετανική Κολομβία στον Καναδά.

Η ζήτηση για το ηλεκτρικό όχημα στη Βόρεια Αμερική είναι απροσδόκητα χαμηλή. Παρά το γεγονός ότι ο Καναδάς είναι μεγάλη αγορά EV, η Mazda έχει διαθέσει μόνο 700 MX-30 για ολόκληρο το έτος 2021 και οι προσπάθειες προώθησης από την ίδια τη  Mazda γύρω από το όχημα δείχνουν πόσο λίγο το σκέφτονται.

Ο Mark Peyman, επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων και ηλεκτροκίνησης της Mazda στον Καναδά, σχολίασε την κατάσταση γύρω από το MX-30 στον Καναδά και είπε ότι η έρευνά τους δείχνει ότι το όχημα είναι για άτομα που έχουν δεύτερο αυτοκίνητο για μεγαλύτερα ταξίδια:

Ερχόμαστε στην αγορά με ένα όχημα όπως το MX-30 που έχει μικρότερη μπαταρία, μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και εξακολουθεί να καλύπτει τις ανάγκες αυτονομίας του 80% πλέον των καταναλωτών που πιθανώς θα το χρησιμοποιήσουν. Βρήκαμε μέσω έρευνας ότι πολλά από αυτά τα άτομα έχουν επιπλέον αυτοκίνητα στα νοικοκυριά τους που είναι για μεγαλύτερη αυτονομία.

Ο Peyman είπε επίσης ότι μια plug-in υβριδική έκδοση του οχήματος θα έρθει στα τέλη του επόμενου έτους.