Σε μια περίοδο που οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ γίνονται η οικουμενική ατζέντα για την αλλαγή, η Ogilvy έχει αναπτύξει μια συστηματική best-practice προσέγγιση που βοηθά εταιρίες και μάρκες να βρουν τον δικό τους ζωτικό χώρο θετικής επιρροής, να κατανοήσουν το πλαίσιο, τις ανάγκες των stakeholder groups και τις δυνατότητες επίδρασης, να εντοπίσουν τις ευκαιρίες, και ν’ αναπτύξουν στρατηγικές, δράσεις και επικοινωνίες βιωσιμότητας με πολλαπλασιαστική αξία, μεγάλο αντίκτυπο και διακριτή ταυτότητα.
Ο Νίκος Καλασκάνης, Principal Consultant της Ogilvy Consulting, δήλωσε σχετικά: «Οι εταιρίες και οι μάρκες που θα ηγηθούν στο νέο παράδειγμα της βιωσιμότητας, επιταχύνουν για να γίνουν ενεργά και έμπρακτα μέρος της λύσης, δημιουργούν αξία για όλους τους stakeholders και μετασχηματίζονται για να δημιουργήσουν net-positive επίδραση και αλλαγή. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του δικτύου μας, την εμπειρία των ανθρώπων μας και την καταλυτική δημιουργικότητα, σχεδιάζουμε καίριες και επιδραστικές λύσεις που προσδίδουν αξία και διαφοροποίηση.»
Διαβάστε το νέο White Paper της Ogilvy εδώ και ακούστε το podcast εδώ, για να μάθετε περισσότερα.