Ειδικότερα, ο RJ Scaringe εκτιμά πως η κατασκευή αρκετών μπαταριών θα αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για τη βιομηχανία που προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από μερικά εκατομμύρια σήμερα σε δεκάδες εκατομμύρια μέσα στη δεκαετία.
Ελλείψεις θα προκύψουν παντού, από την εξόρυξη πρώτων υλών, μέχρι την επεξεργασία τους και την κατασκευή των στοιχείων της μπαταρίας, πρόσθεσε.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να εξασφαλίσουν πρώτες ύλες από τις περιορισμένες προμήθειες αγαθών όπως το κοβάλτιο, το λίθιο και το νικέλιο, που είναι βασικά συστατικά κατασκευής μπαταριών, ενώ πολλές κατασκευάζουν τους δικούς κλάδους παρασκευής μπαταριών για να αυξήσουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους.
«Με πολύ απλά λόγια, όλη η παγκόσμια παραγωγή κυψελών συνδυαστικά αντιπροσωπεύει πολύ λιγότερο από το 10% αυτού που θα χρειαστούμε σε 10 χρόνια», είπε ο κ. Scaringe σε δημοσιογράφους, κατά τη διάρκεια ξενάγησης στο εργοστάσιο της εταιρείας.
«Αυτό σημαίνει ότι μάς λείπει το 90% με 95% της εφοδιαστικής αλυσίδας», πρόσθεσε.
Ο CEO της Rivian επισημαίνει ότι έλλειψη ημιαγωγών (μικροτσίπ) που έχει προκαλέσει διαταραχές στην αυτοκινητοβιομηχανία ήταν μια σχετικά μικρή ανισορροπία προσφοράς - ζήτησης, η οποία στη συνέχεια οδήγησε σε επιθετικές υπεραγορές και σε αποθήκευση αποθεμάτων, θέτοντας τον κλάδο στη δύσκολη θέση που βρίσκεται τώρα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το θέμα με τις μπαταρίες αναμένεται να είναι μια τάξη μεγέθους χειρότερο.
Όπως επισημαίνει η WJS, η Rivian έχει βρεθεί στο μικροσκόπιο των επενδυτών που αξιολογούν την παραγωγική της ικανότητα, μετά την εντυπωσιακή IPO πέρυσι όταν συγκέντρωσε χρηματοδότηση σχεδόν 12 δισ. δολαρίων με την οποία η κεφαλαιοποίηση της startup ξεπέρασε για λίγο εκείνες της Ford και General Motors.