Mε στόχο την εξοικονόμηση κόστους και τη βελτίωση της αποδοτικότητάς της η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen αποφάσισε τα πιο προσιτά αυτοκίνητά της να μοιράζονται περισσότερα εξαρτήματα και εργοστάσια

Αλλωστε, είναι γνωστό ότι ο κολοσσός, ο οποίος είναι και ο μεγαλύτερος του κλάδου στη Γηραιά Ηπειρο, αποπειράται να ενισχύσει την κερδοφορία του στο συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο οχημάτων του με την ευρεία απήχηση. Η πρωτοβουλία αυτή αφορά τα μοντέλα των VW, Seat και Skoda και για να μπορέσει να υπάρξει διαφοροποίηση μεταξύ τους, ο όμιλος θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον επιμέρους σχεδιασμό τους. Τα σχετικά ανέφερε ο Τόμας Σέφερ, διευθυντής του βραχίονα οχημάτων της Volkswagen, σε συνέντευξή του. Η εταιρεία επί μακρόν προσπαθεί να περιορίσει την περιπλοκότητα των πολυάριθμων κινητήρων και να μειώσει τις διαφορετικές εκδοχές τους. Η από κοινού χρήση ανταλλακτικών αφορά και τα πιο ακριβά μοντέλλα VW Touareg SUV και Skoda Fabia.

«Στο παρελθόν δαπανούσαμε πάρα πολύ χρόνο με το να ασχολούμαστε με το καθένα από τα διαφορετικά εμπορικά μας σήματα», υπογράμμισε ο Σέφερ. «Ωστόσο, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο ανταγωνισμός είναι εκτός εταιρείας και όχι μέσα στους κόλπους της». Αξίζει να αναφερθεί πως τα ευρείας κατανάλωσης αυτοκίνητα αποτελούν το 80% των παγκοσμίων πωλήσεων του ομίλου της Volkswagen με τα 12 επιμέρους εμπορικά σήματα. Κατά τον Σέφερ, στόχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να εξασφαλιστεί σε αποδοτικότητα ένα 20% με την κοινή χρήση ανταλλακτικών και εγκαταστάσεων. Εξ ου και η παραγωγή του VW Passat και του Superb της Skoda θα μετακινηθεί στη Σλοβακία.

(από την εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ")