Οι Μεγάλες Πετρελαϊκές Δαπανούν Περισσότερα για να Διαφημίσουν τις Πράσινες Επιδόσεις τους από Ότι για Καθαρότερες Επενδύσεις

Οι Μεγάλες Πετρελαϊκές Δαπανούν Περισσότερα για να Διαφημίσουν τις Πράσινες Επιδόσεις τους από Ότι για Καθαρότερες Επενδύσεις
energia.gr
Παρ, 9 Σεπτεμβρίου 2022 - 10:27

Αντί να επενδύσουν στο κλίμα, επενδύουν στην επικοινωνία. Οι μεγάλες εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου ξοδεύουν δεκάδες εκατομμύρια για να δημοσιοποιήσουν το περιβαλλοντικό τους έργο, αλλά μόνο το ένα δέκατο περίπου της επένδυσής τους πηγαίνει σε ανάπτυξη έργων για χαμηλές εκπομπές άνθρακα, υποστηρίζει μια έκθεση. Μια ολοκληρωμένη μελέτη των δημόσιων επικοινωνιών

από πέντε εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου από το InfluenceMap, μια ομάδα προβληματισμού για τη χρηματοδότηση του κλίματος, διαπίστωσε ότι το 60% της δαπανών αφιερώθηκε στη γνωστοποίηση των θετικών δράσεων των εταιρειών για το κλίμα. Αλλά κατά μέσο όρο, οι πέντε αυτές εταιρείες αφιέρωσαν μόνο το 12% των κεφαλαιουχικών δαπανών σε δραστηριότητες για την επίτευξη χαμηλών εκπομπών άνθρακα –  με ορισμένα έργα φυσικού αερίου.

Λιγότερο από το ένα τέταρτο του διαφημιστικού υλικού αναφέρθηκε στις δραστηριότητες των εταιρειών σχετικά με τα ορυκτά καύσιμα, ανέφερε το InfluenceMap, το οποίο υποδηλώνει ότι οι εταιρείες δαπανούν περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια ετησίως σε επικοινωνίες που στοχεύουν στη βελτίωση των διαπιστευτηρίων τους για το κλίμα.

Οι ερευνητές εξέτασαν 3.421 υλικά δημόσιας επικοινωνίας που δημοσιεύθηκαν από τις BP, Chevron, ExxonMobil, Shell και TotalEnergies το 2021, συμπεριλαμβανομένων άρθρων και αναρτήσεων ιστολογίου σε εταιρικούς ιστότοπους, δελτία τύπου, εκθέσεις, ομιλίες και εταιρικούς και CEO λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης.