Παιδεία αποκομμένη από την αγορά είναι παιδεία αποκομμένη από την κοινωνία. Μοιραία λοιπόν υποβαθμίζεται. Ως εκ τούτου επικροτούμε τις εξαγγελίες της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως για την επαγγελματική εκπαίδευση, η οποία όπως η ίδια ετόνισε αποσκοπεί να φέρουμε «πιο κοντά την εκπαίδευση με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας.» Έτσι επέρχεται η πρόοδος. Η οποία είναι άκρως απωθητική για τους πάσης φύσεως νεόκοπους «επιστήμονες» και «ειδικούς» που λίαν παραπλανητικώς θέλουν να ονομάζονται «προοδευτικοί».
Ο τομέας της ενέργειας με την συνεχή εξέλιξη του, την τάση προς πλήρη ψηφιοποίηση των λειτουργιών του και του κρίσιμου ρόλου που αυτός διαδραματίζει στην οικονομική ανάπτυξη παραμένει πεδίον δόξης λαμπρό με πολλές ευκαιρίες για «τεχνίτες» που κατάλληλα εκπαιδευμένοι μπορούν να προσφέρουν πολλά και ουσιαστικά για τη συνεχή και επιτυχή λειτουργία του ενεργειακού συστήματος της χώρας.