Να υποθέσουμε ότι έχουν φορτώσει σε τιμές κάτω του πλαφόν των $ 60 το βαρέλι, αν και ουδείς μπορεί να εγγυηθεί γι' αυτό.
Όμως η συνέχιση των Ρωσικών εξαγωγών αργού δεν είναι χωρίς οικονομικό κόστος για την Ρωσική κυβέρνηση- αφού αυτή ήταν βασική επιδίωξη της εισαγωγής του πλαφόν- αφού το Urals πωλείται με τεράστια έκπτωση, περίπου στα $ 47-$48 το βαρέλι, δηλαδή πολύ κάτω έναντι του Brent. Έκπτωση που φθάνει ακόμα το 35% με 42%! Ταυτόχρονα οι χαμηλές τιμές Ρωσικού αργού είναι θεόσταλτο δώρο για τα διυλιστήρια της λεκάνης του Ινδικού αφού και εάν υποθέσουμε ότι το βαρέλι επιβαρύνεται με $ 5,0 μεταφορικά, ακόμα και τότε οι τιμές αυτές είναι άκρως ανταγωνιστικές σε διεθνές επίπεδο.
Και θα αποτελούσε εμπορική παραδοξότητα εάν τα διυλιστήρια της Ινδίας δεν εκμεταλλευόντουσαν την μοναδική αυτή ευκαιρία αποστέλλοντας στην πολύπαθη ευρωπαϊκή αγορά προϊόντα πετρελαίου, κυρίως ντίζελ, σε ρυθμό 170.000 βαρελιών την ημέρα. Καθώς η απαγόρευση Ρωσικών εξαγωγών αργού πετρελαίου και προϊόντων μπαίνει σε ισχύ από τώρα μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου, αναμένεται ότι θα αυξηθούν οι εισαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων (Ρωσικής προέλευσης) από την Ασία, προκειμένου να καλυφθεί το κενό του 30% που δημιουργείται στην Ευρωπαϊκή αγορά από την απαγόρευση απευθείας εξαγωγών Ρωσικού πετρελαίου προς τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια. Έτσι , το περίφημο πλαφόν των $60 το βαρέλι δεν κατάφερε τίποτα περισσότερο από το να κάνει μια μεγαλειώδη τρύπα στο νερό!