ενώ θα διαθέσει 2,5 τρισεκατομμύρια γιεν για την κατασκευή εργοστασίου ηλεκτρικών ηλεκτρικών μπαταριών και εγκαταστάσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Από τα χρήματα που προορίζονται για την ηλεκτροδότηση, 500 δισεκατομμύρια γιεν θα επενδυθούν σε μπαταρίες, ανέφερε.
Η ανακοίνωση της Suzuki έρχεται αφότου άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν θέσει παρόμοιους στόχους για να φτάσουν τους αντιπάλους της Ευρώπης και των ΗΠΑ στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών μπαταριών.
Η Mazda Motor Corp αποκάλυψε τον Νοέμβριο ένα σχέδιο δαπανών 10,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων της.
Η Suzuki είπε ότι θα εισαγάγει τα πρώτα της ηλεκτρικά ηλεκτρικά με μπαταρία, συμπεριλαμβανομένων μικρών σπορ οχημάτων και αυτοκινήτων micro "kei", στην Ιαπωνία το οικονομικό έτος 2023. Έχοντας κατά νου πελάτες που συνειδητοποιούν το κόστος, ο πρόεδρος της εταιρείας Toshihiro Suzuki είπε ότι ήθελε να πουλήσει οχήματα για περίπου 1 εκατομμύρια γιεν.