Η Capital Gas του Βαγγέλη Μαρινάκη "αποκαλύφθηκε” ως ο ιδιοκτήτης πίσω από μια παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Hyundai Samho Heavy Industries

Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE), είχε ανακοινώσει την αρχική συμφωνία κάνοντας λόγο για "άγνωστο" πλοιοκτήτη που παρήγγειλε δυο πλοία μεταφοράς LNG 174.000 κυβικών μέτρων, την Τετάρτη.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η διπλή παραγγελία συνδέεται  με τον Έλληνα ιδιοκτήτη, η οποία πρόκειται να παραδοθεί έως το τέλος Μαρτίου 2027  με αξία στα 259,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

Με την τελευταία αυτή κίνηση, ο Βαγγέλης Μαρινάκης ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο την θέση του στην αγορά υγροποιημένου φυσικού. Μία αντίστοιχη κίνηση είχε κάνει και τον Ιανουάριο, όταν είχε ενεργοποιήσει δυο options που είχε επίσης στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries για πλοία χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2026.

Από το 2018, η Capital Gas επεκτείνεται συνεχώς τόσο με νέες ναυπηγήσεις αλλά και με αγορές μεταχειρισμένων πλοίων.  Συνολικά ο στόλος της εταιρείας σε LNG Carries αριθμεί 20 πλοία, οκτώ σε λειτουργεία και 12 υπό παραγγελία

(από capital.gr)