Η Panasonic ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα καθυστερήσει την εμπορική παραγωγή των κυψελών μπαταρίας 4680 που προτιμά ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Elon Musk και θα ξεκινήσει τη λειτουργία τους κατά την περίοδο Απριλίου-Σεπτεμβρίου του 2024, αργότερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί προηγουμένως, καθώς η εταιρεία στοχεύει στη βελτίωση των επιδόσεών τους.

Ο ιαπωνικός προμηθευτής της Tesla, η Panasonic, σχεδίαζε προηγουμένως να ξεκινήσει την μαζική παραγωγή για την Tesla μεταξύ Απριλίου 2023 και Μαρτίου 2024,όπως αναφέρει το Reuters.

"Η μαζική παραγωγή επαναπρογραμματίζεται να ξεκινήσει κατά τη διάρκεια του 1ου εξαμήνου του '25 για να εισαχθούν μέτρα βελτίωσης των επιδόσεων που θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα", ανέφερε η Panasonic.

Η Panasonic λειτουργεί μια πιλοτική γραμμή παραγωγής 4680 στο εργοστάσιό της στη Wakayama στην Ιαπωνία, ενώ η Tesla παράγει ήδη κυψέλες μπαταρίας 4680, τις οποίες ο Musk έχει διαφημίσει ως το ''κλειδί'' για την κατασκευή φθηνότερων και ελκυστικότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όμως έως τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία δυσκολεύτηκε να επιτύχει τους στόχους της για την παραγωγή και την απόδοση των κυψελών.

Το στέλεχος της Tesla Drew Baglino δήλωσε σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη ότι η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει σταθερά την παραγωγή των κυψελών μπαταρίας 4680 πριν από την παραγωγή του Cybertruck το επόμενο έτος. Η Tesla χρησιμοποιεί επί του παρόντος τις κυψέλες σε ένα βασικό μοντέλο Y.

Η Tesla, η οποία κατασκευάζει τις κυψέλες μπαταρίας 4680 στα εργοστάσιά της στην Καλιφόρνια και το Τέξας, δήλωσε ότι τα παράγει για περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα ήδη από το τέλος του 2022, κάτι που ισοδυναμεί με περίπου το ένα πέμπτο της ετήσιας παραγωγικής ικανότητας του εργοστασίου της στο Τέξας.

Επίσης ο νοτιοκορεατικός προμηθευτής της Tesla, η LG Energy Solution, ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι σχεδίαζε να δημιουργήσει μια νέα γραμμή παραγωγής 4680 στο εγχώριο εργοστάσιό της μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αλλά δεν είπε πότε θα ξεκινούσαν την μαζική παραγωγή μπαταριών.