Η Tesla αρχίζει να κατακλύζει την καναδική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής, τα οποία είναι φθηνότερα και θα μπορούσαν να αλλάξουν την αγορά. Όταν ανακοίνωσε για πρώτη φορά τα σχέδια για την κατασκευή αυτοκινήτων στην Κίνα, ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk δήλωσε σαφώς ότι αυτό θα γινόταν μόνο για την ικανοποίηση της τοπικής ζήτησης και ότι η Tesla δεν θα εξήγαγε οχήματα από την Κίνα. Αυτό άλλαξε όμως αφού το Gigafactory Shanghai

έγινε το πιο παραγωγικό εργοστάσιο της Tesla και το μεγαλύτερο εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.

Έγινε ο κύριος εξαγωγικός κόμβος της Tesla - εξάγοντας κυρίως οχήματα στην Ευρώπη, την Ασία και την Αυστραλία. Ωστόσο, δεν έχει εισάγει ακόμη αυτοκίνητα στη Βόρεια Αμερική.

Αναφέραμε ότι η Tesla λανσάρει ένα νέο Model Y RWD στον Καναδά, το οποίο κατεβάζει την τιμή του ηλεκτρικού SUV στα 59.990 CAD - δίνοντάς του πρόσβαση σε κίνητρα έως και 12.000 δολάρια.

Εκείνη την εποχή, πολλοί υποψιάστηκαν ότι η νέα έκδοση χαμηλότερης κατηγορίας θα κατασκευαζόταν με χρήση κυψελών μπαταρίας LFP, όπως το βασικό Model 3 της Tesla. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι ολόκληρο το αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει κατασκευαστεί στο Tesla Gigafactory Shanghai στην Κίνα.

H εταιρεία δίνει προτεραιότητα στα αμερικανικά αυτοκίνητα για τους αμερικανούς αγοραστές που πληρούν τις προϋποθέσεις για τα κίνητρα στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τους περισσότερους λογαριασμούς, τα αυτοκίνητα της Σαγκάης έχουν υψηλότερη ποιότητα κατασκευής από το Fremont, επειδή χρησιμοποιούν τη νεότερη διαδικασία παραγωγής που η Tesla δεν έχει ακόμη εφαρμόσει στο Fremont (το Highland μπορεί να το αλλάξει αυτό σύντομα!), οπότε μπορεί να υπάρχει κάποιο όφελος και για τον Καναδό πελάτη. Τα αυτοκίνητα του Austin είναι μια ακόμη πιο νέα διαδικασία παραγωγής, αλλά αυτή δεν έχει ακόμη λύσει όλα τα προβλήματα, αλλά φτάνουν εκεί - όταν γίνει αυτό, θα πρέπει να είναι ακόμη υψηλότερης ποιότητας από τη Shanghai.

Προβολή όλων των σχολίων
Αλλά σύμφωνα με τα δεδομένα παρακολούθησης πλοίων (μέσω της Tesla Carriers στο Twitter), η Tesla έχει στείλει έναν άλλο μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων από την Κίνα στον Καναδά που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τοπικά κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η Tesla θέλει να στείλει έως και 10.000 οχήματα από την Κίνα στη Βόρεια Αμερική αυτό το τρίμηνο. Όλα αυτά τα οχήματα πιθανότατα θα πάνε στον Καναδά, καθώς οι αγοραστές δεν θα έχουν πρόσβαση στην ομοσπονδιακή φορολογική πίστωση στις ΗΠΑ, εάν τα οχήματα προέρχονται από την Κίνα.

Πρόκειται για τεράστιο αριθμό οχημάτων, αν αναλογιστεί κανείς ότι μόνο περίπου 30.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα παραδίδονται στη χώρα κάθε τρίμηνο.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το νέο Model Y που κατασκευάζεται στην Κίνα είναι επιλέξιμο για το ομοσπονδιακό κίνητρο των 5.000 δολαρίων στον Καναδά, το όχημα θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις εάν είναι διαθέσιμο σε μεγάλο όγκο στη χώρα.