Ο ειδικός σε θέματα εφοδιαστικής εμπορευμάτων Schneider πέτυχε ένα τεράστιο επίτευγμα στον χώρο των μεταφορών με EV, αναφέροντας ότι ο στόλος ηλεκτρικών φορτηγών της, τα Freightliner της Daimler έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο συνολικά μίλια που έχουν διανύσει – όλα χωρίς εκπομπές άνθρακα. Η Schneider National Inc. και τα φωτεινά πορτοκαλί φορτηγά της δεν μεταφέρουν μόνο φορτία. Με πάνω από 85 χρόνια εμπειρίας στις μεταφορές έχει έσοδα άνω των 6,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο.

Στον εμπορικό τομέα, η Schneider ήταν ένας από τους πρωτοπόρους που υιοθέτησαν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις μεταφοράς εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών φορτηγών – ιδιαίτερα του eCascadia της Freightliner που ανήκει στην Daimler Trucks.

Η Schneider εργάστηκε μαζί με την Daimler Trucks North America για τα πρώτα φορτηγά eCascadia μέχρι το 2019 και το 2020, τα οποία έκτοτε επεκτάθηκαν σε έναν τρέχοντα στόλο σχεδόν 100 οχημάτων. Για να υποστηρίξει αυτόν τον αυξανόμενο αριθμό πορτοκαλί ηλεκτρικών φορτηγών που βγαίνουν στο δρόμο, η Schneider άνοιξε έναν τεράστιο κόμβο φόρτισης στο κέντρο επιχειρήσεων της στην Καλιφόρνια, ανατολικά του κέντρου του Λος Άντζελες, αυτό το καλοκαίρι.

Ο ιστότοπος έχει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης έως και 32 ηλεκτρικών φορτηγών ταυτόχρονα και ήταν σίγουρα ένας από τους παράγοντες που βοήθησαν να κυκλοφορήσουν τα EV της Schneider πιο γρήγορα στους δρόμους, συμβάλλοντας στο τελευταίο ορόσημο της εταιρείας.

Από τότε που άρχισε να μεταφέρει φορτία πελατών χρησιμοποιώντας τα ηλεκτρικά φορτηγά τον περασμένο Ιανουάριο, η Schneider λέει ότι ο στόλος της έχει αυξηθεί σε 92 Daimler eCascadia BEV και δύο αποκλειστικά ηλεκτρικά τεχνικά σημεία αυλής. Σε αυτό το διάστημα, η εταιρεία μπόρεσε να μεταφέρει με ασφάλεια φορτία πελατών πάνω από 1 εκατομμύριο μίλια – αποφεύγοντας περίπου 3,3 εκατομμύρια λίβρες εκπομπών άνθρακα.

Η Schneider δηλώνει ότι η εξοικονόμηση άνθρακα με τη χρήση ηλεκτρικών φορτηγών ισοδυναμεί με την αφαίρεση περισσότερων από 330 βενζινοκίνητων επιβατικών οχημάτων από το δρόμο για έναν ολόκληρο χρόνο. Οι αρχικοί πελάτες που συνέβαλαν στο ορόσημο των χιλιομέτρων περιλαμβάνουν τους Goodyear και Frito-Lay στη Βόρεια Αμερική. Στην πραγματικότητα, ο αντιπρόεδρος της PepsiCo Foods Βόρειας Αμερικής και επικεφαλής της βιωσιμότητας, David Allen, μίλησε για τη συνεχιζόμενη σχέση της με τη Schneider και τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση:

Τα βήματα της Frito-Lay για την εξάλειψη των εκπομπών Scope 3 αποτυπώθηκαν φέτος μέσω της πρώτης μας αποστολής ηλεκτρικών οχημάτων τρίτων κατασκευαστών με τη Schneider. Ως ο πρώτος που ανέπτυξε σύμβαση μεταφοράς στον στόλο eCascadia της Schneider, η συνεργασία μας χρησιμεύει ως σχέδιο για το πώς η Frito-Lay και η PepsiCo εργάζονται μαζί με τους συνεργάτες μας στον τομέα των μεταφορών για να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο σύστημα τροφίμων και να επιτύχουν τον στόχο μας PepsiCo Positive καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2040.

Για να γιορτάσει το ορόσημο βιωσιμότητας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Schneider Mark Rourke θα χτυπήσει το κουδούνι κλεισίματος του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης (NYSE) αύριο, 21 Νοεμβρίου. Κοιτάζοντας το μέλλον, η Schneider λέει ότι θα συνεχίσει να προοδεύει προς τον στόχο της για μείωση των εκπομπών ανά μίλι κατά 7,5 % έως το 2025 και 60% έως το 2035. Σύμφωνα με την κυκλοφορία του, βρίσκεται ήδη πάνω από τα μισά του δρόμου προς τον στόχο του 2025.