Η Wärtsilä επιδιώκει να προσφέρει στους πλοιοκτήτες μία σειρά κινητήρων με μεθανόλη για να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τις κανονιστικές προκλήσεις για να υποστηρίξουν την κίνηση προς χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα και να αυξήσουν τη βιωσιμότητα για τη ναυτιλία. Ένας παγκόσμιος ηγέτης στην ισχύ και την πρόωση για τη ναυτιλιακή αγορά, η Wärtsilä Marine Power επιδιώκει να συνεχίσει να ηγείται

 της αγοράς σήμερα, εισάγοντας τέσσερις επιπλέον κινητήρες με μεθανόλη στο χαρτοφυλάκιό της.

«Αναγνωρίζουμε ότι είναι ζωτικής σημασίας για τους πλοιοκτήτες να έχουν τη μέγιστη ευελιξία και να διατηρούν τις επιλογές ανοιχτές καθώς ο κλάδος ακολουθεί μια αβέβαιη πορεία προς το καθαρό μηδέν, και εργαζόμαστε σκληρά για να προσφέρουμε αυτή τη λειτουργική ευελιξία», δήλωσε ο Stefan Nysjö, Αντιπρόεδρος Power Προμήθεια, Wärtsilä Marine Power. «Το ιστορικό μας είναι ήδη πολύ σταθερό και αυτό το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο κινητήρων προσθέτει τόσο στα επιτεύγματά μας όσο και στη μακροπρόθεσμη δέσμευσή μας στη ναυτιλιακή βιομηχανία».

Η κίνηση για επέκταση του χαρτοφυλακίου μεθανόλης έρχεται καθώς η βιομηχανία συνεχίζει να κινείται προς τη μεθανόλη ως την αναδυόμενη καλύτερη εναλλακτική λύση που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή για την επίτευξη των στόχων για την απεξάρτηση από άνθρακα. Ο Martin Wold, σύμβουλος της DNV τόνισε χθες ότι παραγγέλθηκαν τέσσερα ακόμη πλοία με καύσιμα μεθανόλης τον Νοέμβριο, ωθώντας το βιβλίο παραγγελιών σε περισσότερα από 200 πλοία που αναμένεται να ολοκληρωθούν τα επόμενα πέντε χρόνια. Ενώ υπήρξαν μόνο λίγες παραγγελίες συνολικά τον Νοέμβριο, μοιράστηκαν εξίσου μεταξύ LNG και πρόωσης με μεθανόλη και η μεθανόλη ανέβηκε γρήγορα στη δεύτερη πιο παραγγελθείσα επιλογή, ενώ άλλες εναλλακτικές λύσεις όπως η αμμωνία παραμένουν θεωρητικές με πολλές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Με τη σημερινή ανακοίνωση, η Wärtsilä αναφέρει ότι θα προσθέσει τους Wärtsilä 20, Wärtsilä 31, Wärtsilä 46F και Wärtsilä 46TS στα μοντέλα κινητήρων της που μπορούν να λειτουργούν με καύσιμο μεθανόλης. Ο Wärtsilä 32 κυκλοφόρησε πέρυσι ως κινητήρας μεθανόλης και έχει ήδη λάβει πιστοποιητικά έγκρισης τύπου από αρκετούς νηογνώμονες. Η οικογένεια κινητήρων Wärtsilä 20 μπορεί να παραγγελθεί με δυνατότητες καύσης μεθανόλης. Οι τέσσερις νέοι κινητήρες μεθανόλης θα είναι διαθέσιμοι για παραδόσεις σε διαφορετικά σημεία από το 2025 και μετά.

Επιπλέον, σε όλο το χαρτοφυλάκιο κινητήρων ντίζελ Wärtsilä, που καλύπτει τόσο τους νέους κινητήρες, όσο και αυτούς που βρίσκονται σε λειτουργία, η Wärtsilä αναπτύσσει τις αντίστοιχες δυνατότητες μετασκευής μεθανόλης. Οι αναβαθμίσεις μεθανόλης είναι είτε διαθέσιμες είτε υπό ανάπτυξη για τους κινητήρες Wärtsilä 31, Wärtsilä 32, Wärtsilä 46F, Wärtsilä 46TS και Wärtsilä ZA40S.

«Η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές βρίσκεται μπροστά και στο επίκεντρο της μελλοντικής μας στρατηγικής και η ανάπτυξη κινητήρων ικανών να λειτουργούν με μελλοντικά καύσιμα είναι ζωτικής σημασίας για αυτό», δήλωσε ο Roger Holm, Πρόεδρος της επιχείρησης Marine Power της Wärtsilä.

Η εταιρεία τονίζει επίσης ότι υποστηρίζει την εκτεταμένη εμπειρία της με ισχυρές επενδύσεις στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και προϊόντων ευέλικτων στα καύσιμα. Η Wärtsilä είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές θαλάσσιων κινητήρων με μεγάλη εμπειρία στους κινητήρες μεθανόλης, έχοντας μετατρέψει τον πρώτο από τους τέσσερις κινητήρες στο πλοίο Stena Germanica το 2015. Πέρυσι, κυκλοφόρησε ο κινητήρας Wärtsilä 32 Methanol και το σύστημα αποθήκευσης και τροφοδοσίας MethanolPac, που έγιναν ένα από τις πρώτες εμπορικά διαθέσιμες λύσεις για τη χρήση μεθανόλης ως καυσίμου στη ναυτιλιακή βιομηχανία.