Η Hyundai και η Kia πέρασαν στη δεύτερη θέση στις πωλήσεις EV στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Kelley Blue Book, πέρυσι παραδόθηκαν στις ΗΠΑ 1,2 εκατομμύρια EV, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ. Η Tesla παρέμεινε στην κορυφή (με διαφορά) με μερίδιο 55%. Αν και το μερίδιο της Tesla θα πέσει αναπόφευκτα καθώς θα παρουσιάζονται νέα μοντέλα, οι μειώσεις τιμών βοήθησαν στην ανάκαμψη από το ιστορικό χαμηλό του γ' τριμήνου.

Ο ηγέτης στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων κατέλαβε το 4,2% της συνολικής αγοράς των ΗΠΑ με περισσότερες από 650.000 παραδόσεις, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τις Volkswagen, Subaru και BMW, όμως η Tesla δεν ήταν η μόνη εταιρεία με ρεκόρ πωλήσεων EV πέρυσι.

Η Hyundai έκλεισε ένα έτος ρεκόρ με σχεδόν 47.000 πωλήσεις IONIQ 5 και IONIQ 6 EV, ενώ η Kia πούλησε 19.000 ηλεκτρικά crossover EV6. Ξεκίνησε επίσης να παραδίδει το πρώτο ηλεκτρικό SUV τριών σειρών της, το EV9, με 1.113 πωλήσεις τον Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα του BloombergNEF, η ανάπτυξη ήταν αρκετή ώστε η Hyundai και η Kia να ξεπεράσουν τη Ford και τη GM για τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ.

Η Hyundai και η Kia αντιπροσώπευαν το 8% των επιβατικών ηλεκτρικών οχημάτων που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ πέρυσι, με περίπου 117.000 παραδοθέντες.

Αν και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford, Jim Farley, δήλωσε ότι «η Ford παρέμεινε η Νο. 2 μάρκα EV» νωρίτερα αυτόν τον μήνα, οι πωλήσεις της Kia και της Hyundai συνδυαστικά, καταρρλιπτουν αυτόν τον ισχυρισμό. Η Ford έκανε νέο ρεκόρ 72.608 EVs στις ΗΠΑ το 2023.

Εν τω μεταξύ, η GM πούλησε περίπου 72.639 EVs το 2023, με το προσιτό Chevy Bolt να αντιπροσωπεύει πάνω από το 85% των πωλήσεων. Η GM τερμάτισε την παραγωγή του προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς αυξάνει την παραγωγή των μοντέλων Ultium, συμπεριλαμβανομένου του Blazer EV. Ένα νέο Bolt αναμένεται να αποκαλυφθεί το επόμενο έτος.