Η VW ανακοίνωσε την ανανέωση της τρέχουσας γκάμας του Golf Mk VIII και το υβριδικό GTE αποκτά μερικές σοβαρά ελκυστικές ενημερώσεις στο ηλεκτρικό τμήμα του συστήματος κίνησης. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης του 2025, η μπαταρία του Golf GTE αυξάνεται στις 19,7 kWh, διπλασιάζοντας σχεδόν το πακέτο των 10,6 kWh του παλιού αυτοκινήτου. Η μπαταρία φορτίζει επίσης ταχύτερα, καθώς υποστηρίζεται

φόρτιση AC 11 kW επί του οχήματος και γρήγορη φόρτιση DC 50 kW. Το GTE θα έχει αυτονομία 100 km (62 μίλια) μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, γεγονός που στην Ευρώπη θα το καταστήσει απόλυτα κατάλληλο για μια κυρίως ηλεκτρική χρήση.

Η VW δεν αναλύει την απόδοση ισχύος του συστήματος ICE έναντι των ηλεκτρικών τμημάτων του συστήματος, αλλά το GTE θα αποδίδει καθαρά 268 hp (200 kW) στην αιχμή. Ένα λιγότερο ισχυρό Golf eHybrid λανσάρεται παράλληλα με το GTE, με τη μόνη αξιοσημείωτη διαφορά ότι η ισχύς του είναι 201 hp (150 kW).

Και τα δύο Golf PHEV θα διατίθενται με τη νέα πλατφόρμα λογισμικού MIB4 της VW, προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση και ευχρηστία με ανανεωμένο περιβάλλον εργασίας. Το εν λόγω σύστημα έκανε το ντεμπούτο του στο αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 (και έρχεται στο νέο Passat), το οποίο είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη σε περιορισμένες ποσότητες από τα τέλη του 2023. Τώρα αν μοιάζει με ένα GTI; Ναι εκτός από το E! Το εσωτερικό είναι τυπικό VW GTI/E - συντηρητικό αλλά πολύ όμορφα εξοπλισμένο για ένα αυτοκίνητο που φαινομενικά είναι ένα "οικονομικό" hatchback.