και η πόλη-κράτος δήλωσε ότι στόχος της είναι όλες οι αναχωρούσες πτήσεις να χρησιμοποιούν 1% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο (SAF) από το 2026 και σχεδιάζει να το αυξήσει στο 3-5% έως το 2030, με την επιφύλαξη των παγκόσμιων εξελίξεων και της ευρύτερης διαθεσιμότητας και υιοθέτησης του SAF.
"Θα βλάψει τον αεροπορικό μας κόμβο και την οικονομία μας και θα αυξήσει το κόστος των ταξιδιών για τους επιβάτες, αν είμαστε υπερβολικά φιλόδοξοι με τους στόχους μας για τη βιωσιμότητα", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Chee Hong Tat σχετικά με την ανάγκη να δοθούν αρχικά μετριοπαθείς στόχοι.
Η αεροπορία παράγει περίπου το 2% των παγκόσμιων εκπομπών, αλλά θεωρείται ένας από τους πιο δύσκολους τομείς για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές ήταν μέχρι σήμερα οι πιο δραστήριες στην προσπάθεια ενίσχυσης της χρήσης των SAF, εισάγοντας κανόνες που υποχρεώνουν τις αεροπορικές εταιρείες να πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις για τη χρήση τους, όπως 2% στη Γαλλία έως το 2025 και 5% έως το 2030.
Σύμφωνα με το ευρωπαϊκό μοντέλο, ο αερομεταφορέας πληρώνει για την SAF και αποφασίζει αν θα μετακυλήσει το κόστος στους επιβάτες στην τιμή του εισιτηρίου.
Η εισφορά της Σιγκαπούρης θα διαφέρει ανάλογα με παράγοντες όπως η απόσταση της πτήσης και η ταξιδιωτική κατηγορία.