Ο ίδιος, εξάλλου, έχει μια μακρά εμπειρία στον χώρο των επιχειρήσεων. Η πρώτη του εργασιακή εμπειρία ήταν το 1989 στην KPMG του Λονδίνου, έχοντας ως ειδίκευση στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Τη δεκαετία του '90 ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό της Diageo. Ακολούθησε η Pillsbury, ενώ στην αυγή του 21ου αιώνα προσελήφθη από τον Όμιλο Λεβέντη.
Το 2003 ήρθε η πρόταση από την ΠΕΤΡΟΛΑ, τοποθετούμενος στη θέση του γενικού οικονομικού διευθυντή. Η συγχώνευση με τα -τότε- ΕΛΠΕ δύο χρόνια αργότερα εκτόξευσε την καριέρα του. Το 2012 ετέθη επικεφαλής των δραστηριοτήτων εξωτερικού, ενώ στη συνέχεια αναρριχήθηκε στη θέση του αναπληρωτή CEO. Στην κορυφή της διοικητικής πυραμίδας βρέθηκε για πρώτη φορά το 2019, όταν και ανέλαβε να καθοδηγήσει τον Όμιλο στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας, αλλά και της ρωσο-ουκρανικής κρίσης.
Σήμερα, έχοντας βάλει στο χρονοντούλαπο το όνομα ΕΛΠΕ και έχοντας υιοθετήσει το Helleniq Energy, ο κ. Σιάμισιης βλέπει την κερδοφορία σε σταθερά υψηλά επίπεδα, με το α’ τρίμηνο να «φεύγει» με συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη 338 εκατ. ευρώ και συγκρίσιμα καθαρά κέρδη 164 εκατ. ευρώ. Η παραγωγή, δε, αποδείχθηκε η καλύτερη από το α’ τρίμηνο του 2020, κάτι το οποίο οδήγησε τις εξαγωγές στο 62% του συνολικού όγκου.
Όλα αυτά αποτυπώνονται και στο ταμπλό, όπου η μετοχή της Helleniq Energy ξεπερνά σε αξία τα 2,5 δισ. ευρώ, απέχοντας ελάχιστα από τα υψηλά 5ετίας των 8,8 ευρώ/μετοχή. Το σημαντικότερο είναι, δε, ότι οι επιδόσεις της διοίκησης έχουν δημιουργήσει μεγάλα περιθώρια ανόδου, δεδομένου ότι η τρέχουσα τιμή αντιστοιχεί σε πολλαπλασιαστή κερδοφορίας P/E στο 5,1x και λογιστική αξία P/BV στο 0,8x.
Και ενόσω τα σενάρια για ένα πιθανό δεύτερο placement από τους βασικούς μετόχους συνεχίζουν να απασχολούν τον Τύπο, ο CEO καλείται να δώσει τη δική του «μάχη» για τον μέλλον της Elpedison, όπου το διαζύγιο με την Edison μοιάζει αναπόφευκτο. Έτσι, απομένει να δούμε αν η Helleniq Energy θα καταφέρει να αποκτήσει το 100% ή αν θα αποχωρήσει πλήρως, πουλώντας το μερίδιό της (50%) και αποκομίζοντας μια αξιοσημείωτη ρευστότητα.
(από την εφημερίδα "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ")