Ποιος είναι ο άνθρωπος που «τρέχει» τη MEΤΚΑ

Με τον Ευάγγελο Μυτιληναίο να ανοίγει το παράθυρο για την επαναφορά της ΜΕΤΚΑ στο Χρηματιστήριο Αθηνών, τα φώτα «πέφτουν» (και) στον άνθρωπο που «τρέχει» καθημερινά την κατασκευαστική εταιρεία, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, Ντίνο Μπενρουμπή.

Πρόκειται για ένα έμπειρο διοικητικό στέλεχος, με σπουδές Μηχανολογίας στις ΗΠΑ, το οποίο έχει διαγράψει μια μακρά επαγγελματική διαδρομή διάρκειας τουλάχιστον 4,5 δεκαετιών.

Στον Όμιλο Metlen (ή Mytilineos, όπως ονομαζόταν μέχρι πριν λίγες ημέρες) βρίσκεται τα τελευταία 18 χρόνια, δηλαδή από το 2006. Μέσα σ’ αυτό το χρονικό διάστημα μεταξύ άλλων έχει διατελέσει επικεφαλής της Protergia Θερμοηλεκτρική και της Endesa HELLAS, καθώς και γενικός διευθυντής στον τομέα Μεταλλουργίας Μολύβδου – Ψευδαργύρου.

Πριν αναλάβει τα ηνία της ΜΕΤΚΑ το 2023, εκτελούσε χρέη γενικού διευθυντή στον τομέα Ηλεκτρικής Ενέργειας & Φυσικού Αερίου.

Η εποχή της ΜΕΤΚΑ

Πέρυσι, ο Ευάγγελος Μυτιληναίος τού ανέθεσε τη διοίκηση της ΜΕΤΚΑ, η οποία μόλις είχε αποσχιστεί από τη μητρική εταιρεία, αναλαμβάνοντας όλο το κατασκευαστικό χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.

Ο τζίρος, κατά την πρώτη χρονιά, ανήλθε σε 161,1 εκατ. ευρώ, με τη λειτουργική κερδοφορία να διαμορφώνεται στα 22,8 εκατ. ευρώ. Το πιο σημαντικό είναι, όμως, το ύψος του ανεκτέλεστου, το οποίο έχει ήδη φθάσει στο 1 δισ. ευρώ, με προοπτικές περαιτέρω διεύρυνσης.

Για το 2024, άλλωστε, ο CEO της METKA έχει θέσει ως βασικό στόχο, όπως αναφέρεται και στην τελευταία οικονομική έκθεση, την ανάληψη μεγάλων ιδιωτικών έργων στο Ελληνικό και τη δραστηριοποίηση στον τομέα των λιμενικών projects, ενώ δεν έχει κρύψει τη φιλοδοξία του για την περαιτέρω διείσδυση στον τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων.

Όλα αυτά συνιστούν την ικανή συνθήκη, ώστε ο κ. Μπερνουμπής, ο οποίος κατά το παρελθόν είχε διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε Titan και Viohalco, να πετύχει την επιδιωκόμενη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της ΜΕΤΚΑ.

Κι όλα αυτά, ενόσω ο Ευάγγελος Μυτιληναίος έχει ήδη προλειάνει το έδαφος για την εκ νέου εισαγωγή της εταιρείας στο Χρηματιστήριο Αθηνών, από το οποίο αποχώρησε μόλις το 2017.

(από την εφημερίδα "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ")