Το πετρέλαιο διατηρήθηκε στο στενότερο εύρος διαπραγμάτευσης από το 2021, εν όψει των οικονομικών στοιχείων των ΗΠΑ που μπορεί να βοηθήσουν να δοθεί ο τόνος για τις ευρύτερες αγορές.  To Brent είναι κοντά στα 87 δολάρια το βαρέλι ενώ το West Texas Intermediate (WTI) ξεπέρασε τα 82 δολάρια μετά από άνοδο 1% την Πέμπτη, με τις τιμές να κινούνται σε μια ζώνη γύρω στα 2 δολάρια αυτή την εβδομάδα. Όπως σημειώνει το Bloomberg, το αδιέξοδο στις αγορές αργού έχει ωθήσει 

μεγαλύτερη ημερομηνία για το επόμενο έτος, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων για τον Ιούνιο και τον Δεκέμβριο.

Οι συναλλασσόμενοι θα παρακολουθούν τα στοιχεία για την προσωπική κατανάλωση αργότερα σήμερα Παρασκευή για ενδείξεις σχετικά με την πορεία της νομισματικής πολιτικής των ΗΠΑ. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας της Ατλάντα Raphael Bostic δήλωσε ότι εξακολουθεί να αναμένει μία μείωση των επιτοκίων φέτος το τέταρτο τρίμηνο, καθώς ο πληθωρισμός παρουσιάζει πρόοδο.

Το πετρέλαιο θα σημειώσει μηνιαία άνοδο μετά την παραπαίουσα πορεία του στις αρχές Ιουνίου αφού προηγήθηκε η ανακοίνωση του ΟΠΕΚ+ ότι η ομάδα θα αρχίσει να επιστρέφει μέρος της προσφοράς αργότερα φέτος. Η συμμαχία αναγκάστηκε να διευκρινίσει ότι θα μπορούσε να διακόψει ή να αντιστρέψει τις αλλαγές στην παραγωγή, αν χρειαστεί, και οι τιμές έχουν έκτοτε ανοδική τάση.

Τα περιθώρια προθεσμιακών τιμών σηματοδοτούν κάποια δύναμη, με το μέτρο για το αργό τύπου Brent να αυξάνεται πάνω από 1 δολάριο το βαρέλι σε μια ανοδική δομή αντιστροφής πριν από τη λήξη του συμβολαίου. Οι παρατηρητές της αγοράς είναι επίσης θετικοί στις προοπτικές των τιμών για το τρίτο τρίμηνο λόγω της εποχικής ζήτησης.

"Το αργό στα τρέχοντα επίπεδα φαίνεται ακριβό", δήλωσε η Vandana Hari, ιδρύτρια της Vanda Insights στη Σιγκαπούρη. "Η αφήγηση για την αύξηση της ζήτησης το καλοκαίρι είναι λίγο υπερβολική. Η ζήτηση για καύσιμα αεριωθουμένων μπορεί να είναι ισχυρή, αλλά η βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης αγωνίζονται σε όλο τον κόσμο".

Οι επίμονες ανησυχίες για τις οικονομικές προοπτικές της Κίνας παραμένουν ένα θέμα για την αγορά. Τα διυλιστήρια της χώρας έχουν αναγκαστεί να μειώσουν τους ρυθμούς λειτουργίας και να παρατείνουν τη συντήρηση λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης στον μεγαλύτερο εισαγωγέα αργού στον κόσμο.