Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τίτλος της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών υποχωρεί στη σημερινή συνεδρίαση (18/9) κατά 1,57% και διαμορφώνεται στα 21,28 ευρώ, ενώ νωρίτερα βρέθηκε έως το 21,1 ευρώ.
Μάλιστα, η εν εξελίξει πτώση συνοδεύεται από σχετικά υψηλό συναλλακτικό τζίρο, καθώς μέχρι τις 2.40 το μεσημέρι είχαν διακινηθεί 219.183 τεμάχια, αξίας 4,6 εκατ. ευρώ.
Εάν και η φωτιά έχει σβήσει, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της διοίκησης, η λειτουργία του διυλιστηρίου συνεχίζεται με μειωμένη δυναμικότητα, με την αγορά να αποτιμά τον αντίκτυπο στην παραγωγικότητα και φυσικά, στην κερδοφορία.
Πάντως, η υλικοτεχνική υποδομή είναι πλήρως ασφαλισμένη, ενώ το ίδιο ισχύει και με τη λειτουργική απώλεια κερδών ως συνέπεια της διακοπής της δραστηριότητας.
Κοντά στα χαμηλά έτους
Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά εύλογα προκαλούν έναν εκνευρισμό στη μετοχή, η οποία απέχει μόλις 3,2% από τα χαμηλά έτους των 20,6 ευρώ (13/8).
Μην ξεχνάμε ότι είχαν προηγηθεί αφενός η έκτακτη φορολόγηση των περσινών κερδών, αφετέρου η αφαίρεση από τον δείκτη MSCI Standard Greece.
Όλα αυτά έχουν φέρει τη Motor Oil στο -25% από τα ιστορικά υψηλά του Μαΐου, όταν η τιμή της μετοχής σκαρφάλωσε άνω των 28 ευρώ.
Κάπως έτσι, σήμερα, οι αθροιστικές απώλειες μέσα στο 2024 ξεπερνούν το 10%, έχοντας οδηγήσει την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας στα 2,3 δισ. ευρώ.
Ευκαιρία εισόδου;
Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, η τρέχουσα αξία της Motor Oil δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες εισόδου για τους επενδυτές, οι οποίοι βλέπουν τη μετοχή να διαπραγματεύεται σε άκρως ελκυστικά επίπεδα.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο δείκτης πολλαπλασιαστή κερδοφορίας P/E υπολογίζεται σε λιγότερο από 3x, ενώ ο δείκτης λογιστικής αξίας P/BV μετά βίας υπερβαίνει το 0,8x.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
(από naftemporiki.gr)