Αντί λοιπόν να δίνουν συνεντεύξεις στελέχη της εταιρείας, για να υποστηρίξουν ότι «ξανά παίρνουν μπροστά» οι μηχανές των ΕΑΣ, θα έπρεπε να μας εξηγήσουν γιατί τα τελευταία χρόνια άφησαν τα εργοστάσια να ρημάξουν. Οι ίδιοι τα διοικούσαν, δεν είναι άμοιροι ευθυνών για την κατάσταση. Για να βάλουμε όμως τα πράγματά στην θέση τους, αυτό που συμβαίνει με τις μηχανές των ΕΑΣ – με όσες τουλάχιστον δεν απαξιωθήκαν σε μια πενταετία απραξίας – είναι ότι εκχωρούνται σε μια νέα εταιρεία (όχι κοινοπραξία) που θα διοικείται από ξένους.
Το ακριβές σχήμα θα προσδιορισθεί σε γενική συνέλευση των μετόχων (του Δημοσίου δηλαδή) που προγραμματίζεται για τα τέλη Οκτωβρίου, υπό την προϋπόθεση ότι το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομικών θα έχει αποφασίσει τι θέλει, διότι μέχρι σήμερα αλλάζει γνώμη και σχέδιο σχεδόν καθημερινά. Όλα δείχνουν ότι με το ζήτημα ασχολούνται άνθρωποι που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την αμυντική βιομηχανία και τον κόσμο του επιχειρείν γενικότερα. Το κακό είναι ότι με αυτά και με αυτά η χώρα έχει απωλέσει την ικανότητα αυτόνομης παραγωγής πυρομαχικών, με ευνόητες συνέπειες στη ετοιμότητα των Ενόπλων μας Δυνάμεων. Συνεπώς πρέπει καπότε να κινηθεί το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης, το οποίο για ακατανόητους λόγους το έχουν αποξενώσει από την αμυντική βιομηχανία της χώρας με την εξωφρενική δικαιολογία ότι είναι ο «πελάτης» και ως εκ τούτου δεν θα έπρεπε να είναι ο εποπτεύων φορέας. Ας μας συγχωρέσουν αλλά αυτό το σκεπτικό παραπέμπει μάλλον στην «σχολή διοικήσεως» του…Καραγκιόζη.