Η SBM Kooh Mobarak, 30 ναυτικά μίλια δυτικά του Bandar-e Jask, είναι το μοναδικό σημείο εξαγωγής του Ιράν εκτός του Κόλπου και δεν απαιτεί διέλευση από τα Στενά του Ορμούζ.
Σχεδιάστηκε ειδικά για να επιτρέψει τη συνέχιση των εξαγωγών σε περίπτωση που ποτέ τα Στενά του Ορμούζ κλείσουν για τη ναυσιπλοΐα, και για να εκμεταλλευτεί τις εξοικονομημένες ημέρες πλεύσης των δεξαμενόπλοιων σε σύγκριση με το να πρέπει να φορτώσουν στον κύριο τερματικό σταθμό της χώρας στο νησί Kharg.
Καθ' όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, υπήρχε συνήθως ένα δεξαμενόπλοιο Aframax ή VLCC αγκυροβολημένο στη σημαδούρα, όπου τα δεξαμενόπλοια φαίνεται να χρειάζονται περίπου δύο ημέρες για να φορτώσουν 2 εκατομμύρια βαρέλια βαρέως αργού. Η τελευταία τέτοια παρατήρηση στο SBM φαίνεται να έγινε στις 4 Οκτωβρίου.
Η αποθήκη Kooh Mobarak και το SBM εγκαινιάστηκαν τον Ιούλιο του 2021 από τον Ιρανό πρόεδρο Χασάν Ρουχανί, ο οποίος επικρίθηκε στο ιρανικό κοινοβούλιο για την πρόκληση ζημίας στον αγωγό, καθώς επέσπευσε το άνοιγμά του τις τελευταίες ημέρες της προεδρίας του πριν ολοκληρωθούν οι δοκιμές. Οι ελλείψεις κεφαλαίων είχαν καθυστερήσει την πλήρη θέση σε λειτουργία του αγωγού 42 ιντσών μήκους 1000 χιλιομέτρων, ο οποίος μεταφέρει πετρέλαιο από το σημείο συλλογής αργού στο Goreh στην επαρχία Bushehr. Ακόμη και τώρα, μόνο 10 από τις 20 δεξαμενές αποθήκευσης στο Kooh Mobarak φαίνεται να έχουν ολοκληρωθεί.
Το έργο υποτίθεται ότι θα αυξανόταν σταθερά για να φτάσει το ένα εκατομμύριο b/pd μέχρι τον Μάρτιο του 2022, χρησιμοποιώντας τρια αγκυροβόλια SBM. Στην πράξη, κατά το μεγαλύτερο μέρος του 2021 και του 2022 η εγκατάσταση - όταν ήταν λειτουργική και δεν βρισκόταν υπό επισκευή - φόρτωνε 300.000 b/pd μέσω ενός SBM, εξυπηρετώντας κυρίως δεξαμενόπλοια μεσαίου βεληνεκούς που χρησιμοποιούνται για μεταφορές μικρής εμβέλειας προς την ινδική υποήπειρο.
Σε αντίθεση με την άποψη ότι το Kooh Mobarak θα μπορούσε να συνεχίσει τη λειτουργία του σε περίοδο έντασης επειδή βρίσκεται στον Κόλπο του Ομάν, η πραγματικότητα ήταν ότι είναι πιο ευάλωτο σε απαγορεύσεις και σε επιχειρήσεις μη επανδρωμένης επιτήρησης - για παράδειγμα, στις αποστολές παρακολούθησης που πραγματοποιεί η Task Force 59 του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ. Τον Ιούνιο του 2021, το πλοίο εφοδιασμού IRINS Kharg (K431) του ιρανικού Ναυτικού έπιασε φωτιά και βυθίστηκε στα ανοικτά της κοντινής Jask υπό μυστηριώδεις συνθήκες.