Επίσης, η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Παράλληλα, η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε ο μετασχηματισμός της από εταιρεία περιορισμένης ευθύνης των Νήσων Μάρσαλ σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ, και η μετωνυμία της σε «Capital Clean Energy Carriers Corp.» στις 26 Αυγούστου, 2024.
Ανακοινώθηκε η πώληση πέντε αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με αναμενόμενο λογιστικό κέρδος ύψους 118,4 εκατ. Δολαρίων, ενώ αναχρηματοδοτήθηκαν οι δανειακές υποχρεώσεις των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου («LNG/C») Attalos και LNG/C Asklipios, αποδεσμεύοντας 72,6 εκατ. δολάρια πρόσθετης ρευστότητας και παρατείνοντας τις λήξεις έως το 2031.
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε:
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρακολουθώ την εταιρεία μας, με τη νέα της επωνυμία, Capital Clean Energy Carriers Corp., να συνεχίζει να εφαρμόζει σταθερά την στρατηγική μας. Η αλλαγή του ονόματος και η μετατροπή της σε εταιρεία με ενισχυμένα πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης είναι ένα σημαντικό βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της και για την διείσδυση της εταιρείας σε μια ευρύτερη βάση επενδυτών. Η πώληση των πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo Panamax που συμφωνήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της διοίκησης να επικεντρωθεί στην αγορά μεταφοράς φυσικού αερίου και ενεργειακή μετάβασης. Επιπλέον, και σε συνέπεια με τη στρατηγικής της, η εταιρεία επωφελήθηκε από τη θετική δυναμική της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων και συνολικά πούλησε ή συμφώνησε να πουλήσει 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συγκεντρώνοντας περίπου 472,0 εκατ. δολάρια. Πιστεύουμε ότι η πλατφόρμα της CCEC που επικεντρώνεται στο φυσικό αέριο είναι σε καλή θέση, για να αναπτυχθεί περαιτέρω κατά τα επόμενα δύο χρόνια με την παραλαβή επιπλέον 16 νέων πλοίων, ανάπτυξη που υποστηρίζεται από τρέχοντα ανεκτέλεστα συμβολαιοποιημένα έσοδα άνω των 2,6 δισ. δολαρίων».