του Μπάϊντεν αποτελεί την τελευταία απέλπιδα προσπάθειά του να διασφαλίσει τα νομοθετικά μέτρα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής που είχε λάβει κατά τη διάρκεια της θητείας του. Ο απερχόμενος ένοικος του Λευκού Οίκου ελπίζει πως η υιοθέτηση κοινών κανόνων από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα διασώσει τα όρια για τους ρύπους που είχε θέσει ο ίδιος και σκοπεύει να ακυρώσει ο Ντόναλντ Τραμπ.
Οι ΗΠΑ αποτελούν τον μεγαλύτερο προμηθευτή LNG της Ευρώπης, παρέχοντας σχεδόν τις μισές ποσότητες του καυσίμου που καταναλώνει η ήπειρος. Μάλιστα, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν δήλωσε πως τα ευρωπαϊκά κράτη μπορούν να αγοράσουν ακόμα περισσότερο αμερικανικό ΥΦΑ προκειμένου να αποφύγουν τους δασμούς στα ευρωπαϊκά προϊόντα που σχεδιάζει να επιβάλει ο Τραμπ.
Τον περασμένο Μάϊο, η ΕΕ είχε θεσμοθετήσει τους περιορισμούς στις εκπομπές μεθανίου για τα καύσιμα που εισάγει, χωρίς όμως να έχει συμφωνήσει προς το παρόν σε ακριβείς όρια. Οι αμερικανικές εταιρείες παραγωγής LNG έχουν ήδη εκδηλώσει τις ανησυχίες τους για το συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς η όποια απόφαση της ΕΕ θα τους οδηγούσε να υιοθετήσουν τα σχετικά κριτήρια, ασχέτως της ομοσπονδιακής νομοθεσίας των ΗΠΑ.
Εντούτοις, δεδομένης της εμφανούς αμηχανίας των Ευρωπαίων αξιωματούχων προς τον επανεκλεγέντα Τραμπ και το επιτελείο του, είναι αβέβαιο το κατά πόσο η ΕΕ θα καταφέρει να διαπραγματευτεί με την Ουάσιγκτον διατηρώντας κάποιες κόκκινες γραμμές. Αντιθέτως, το άγχος της φον ντερ Λάϊεν να κατευάσει τον Τραμπ είναι μάλλον ενδεικτικό της μειονεκτικής θέσης στην οποία βρίσκονται οι Βρυξέλλες έναντι της Ουάσιγκτον.