Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, ο νέος επενδυτής θα ελέγχει το 49,9% του έργου, με τον ΑΔΜΗΕ να ελέγχει το υπόλοιπο 50,1%. Παράλληλα, η γαλλική επιχείρηση θα μπορεί να διορίζει τα 5 από τα 11 μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και ο ΑΔΜΗΕ τα άλλα 6.
Με τα σημερινά δεδομένα, ο κάθε μέτοχος θα χρηματοδοτήσει το μερίδιο του έργου που του αντιστοιχεί, με το συνολικό κόστος να αγγίζει τα 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ωστόσο δεν αποκλείστηκε η είσοδος άλλων μετόχων στο σχήμα. Αυτή η λεπτομέρεια θα χαροποιήσει τους άλλους ενδιαφερόμενους επενδυτές, καθώς είναι γνωστό πως αντίστοιχοι παίκτες από ΗΠΑ και Μέση Ανατολή είχαν γνωστοποιήσει το ενδιαφέρον τους για τον GSI. Εξάλλου, το έργο θεωρείται κομβικής σημασίας για τα ενεργειακά δεδομένα της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς αφενός θα τερματίσει την ενεργειακή απομόνωση της Κύπρου, ενώ αφετέρου θα ενώσει το δίκτυο της Ευρώπης με εκείνο του Ισραήλ. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη αποδώσει περισσότερα από 650 εκατομμύρια ευρώ στο έργο, αναγνωρίζοντας τη σημασία του.
Τεχνικά, ο GSI είναι ένα φιλόδοξο εγχείρημα καθώς αποτελεί το μεγαλύτερο έργο διασύνδεσης στην ιστορία. Η Κρήτη και η Κύπρος θα ενώνονται με μία σειρά καλωδίων υψηλής τάσης, καθένα από τα οποία θα έχει μήκος 900 χιλιόμετρα, δηλαδή απόσταση που αντιστοιχεί με ένα ταξίδι από την Αθήνα προς τις πρωτεύουσες των Βαλκανίων. Παράλληλα, τα καλώδια θα ποντιστούν σε ορισμένα από τα βαθύτερα σημεία της Μεσογείου, σε βάθη που φτάνουν ακόμα και τα 3 χιλιόμετρα. Με βάση τον υφιστάμενο σχεδιασμό, οι μελέτες του έργου θα ολοκληρωθούν εντός του 2025 και η πόντιση των καλωδίων θα ξεκινήσει το 2026.