του Νοεμβρίου, τα οποία μας δίνουν μεγάλη εικόνα για την ευρωπαϊκή αγορά των EV.
Εχει ήδη αναφερθεί ότι η Tesla είχε προβλήματα σε αρκετές βασικές ευρωπαϊκές αγορές όλο το χρόνο.
Οι οπαδοί της Tesla έχουν επισημάνει ότι ολόκληρη η αγορά EV είναι πεσμένη στην Ευρώπη, αλλά τώρα που υπάρχουν τα πλήρη στοιχεία, είναι σαφές ότι η Tesla είναι το πρόβλημα περισσότερο για τα EV.
Οι πωλήσεις οχημάτων στην ΕΕ:
Η Tesla παρέδωσε 26.200 οχήματα στην Ευρώπη (ΕΕ, -EFTA Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία, Ελβετία- και Ηνωμένο Βασίλειο) τον Νοέμβριο - 10.000 οχήματα λιγότερα από πέρυσι.
Από την αρχή του έτους, η Tesla βρίσκεται στα 282.700 οχήματα έναντι 327.600 οχημάτων κατά την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτό σημαίνει μείωση 13,7% σε ετήσια βάση, παρά το γεγονός ότι η Tesla μείωσε τις τιμές και ανέβασε πλήρως την παραγωγή του Model Y στο τοπικό εργοστάσιο του Βερολίνου.
Συγκριτικά, οι πωλήσεις BEV στην Ευρώπη είναι μειωμένες κατά 1,4%.
Εάν αφαιρέσετε την Tesla από την εξίσωση, οι πωλήσεις BEV είναι στην πραγματικότητα αυξημένες κατά 1,3%.
Η Γαλλία (-24,4%) και η Γερμανία (-21,8%) είναι οι αγορές όπου τα EVs πραγματικά πλήττονται, αλλά η συνολική αγορά BEV της ΕΕ εξακολουθεί να είναι πολύ μπροστά από τις ΗΠΑ.