Σε ένα αστικό τοπίο που είναι ως επί το πλείστον επίπεδο, με περισσότερα από 250 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων, 2.500 ώρες ηλιοφάνειας και μόλις 55 βροχερές ημέρες το χρόνο, τα ηλεκτρικά πατίνια ταιριάζουν απόλυτα, ενώ ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά πατίνια από την εποχή της πανδημίας έχει αυξηθεί τέσσερις φορές ταχύτερα από εκείνους, που επιλέγουν να μετακινηθούν με ποδήλατο.
Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης εκτιμά ότι τα πατίνια χρησιμοποιούνται για 44.000 μετακινήσεις την ημέρα, μια τεράστια αύξηση σε σύγκριση με το σχεδόν μηδενικό ποσοστό πριν από πέντε χρόνια. Οι γυναίκες αποτελούν το 31% των οδηγών, σε σύγκριση με το 19% των ποδηλατών. Ωστόσο, τα πατίνια έχουν επιφέρει προβλήματα αλλά και οφέλη.
Με μέγιστη ταχύτητα περίπου 40 χιλιόμετρα ανά ώρα, τα e-scooters είναι πολύ ταχύτερα και σε περίπτωση ατυχήματος πιο επικίνδυνα από τα ποδήλατα. Έχουν επίσης γίνει το αγαπημένο όχημα διαφυγής των πολυάριθμων κλεφτών τσαντών και κινητών τηλεφώνων της Βαρκελώνης. Σύμφωνα με τον νέο νόμο, οι ταχύτητες των ηλεκτρονικών σκούτερ θα περιορίζονται στα 25 χιλιόμετρα την ώρα.