Λεωφορεία που θα κινούνται με φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα, όπως είναι το υδρογόνο, σχεδιάζει να δρομολογήσει ο Δήμος της Αθήνας Την περίοδο αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες του www.energia.gr ο Δήμος Αθηναίων ολοκληρώνει την πρόταση που θα καταθέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε να λάβει μέρος σε πρόγραμμα χρηματοδότησης για την απόκτηση των καινούργιων λεωφορείων. Βασικός άξονας της πρότασης θα είναι οικολογικά λεωφορεία τα οποία πρόκειται να συνδέουν γειτονιές και κομβικά σημεία της πόλης με σταθμούς του μετρό και άλλων μέσω μαζικής μεταφοράς, όπως το τραμ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θεσπίσει το πρόγραμμα «Καθαρές Αστικές Συγκοινωνίες» και χρηματοδοτεί τις πόλεις που θέλουν να προμηθευτούν λεωφορεία με εναλλακτικά καύσιμα. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν το Άμστερνταμ, η Βαρκελώνη, το Αμβούργο, το Λονδίνο, το Λουξεμβούργο, η Μαδρίτη, το Οπόρτο, η Στοκχόλμη, και το Ρέικιαβικ. Στην πρωτεύουσα της Ισλανδίας μάλιστα, όπως και στη Μαδρίτη, έκαναν πρόσφατα την εμφάνισή τους τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου. Πριν από λίγες ημέρες, η δήμαρχος Αθηναίων συναντήθηκε με την επίτροπο της Ευρωπαϊκής Ενωσης για θέματα Μεταφορών και Ενέργειας, κ. Λογιόλα ντε Παλάθιο, και συζήτησαν το σχέδιο του Δήμου, να προμηθευτεί 10 λεωφορεία υδρογόνου μέχρι το τέλος της χρονιάς. Σε ευρωπαϊκές πόλεις κυκλοφορούν με διπλούς κινητήρες
Τα λεωφορεία υδρογόνου που κυκλοφορούν ήδη σε ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις, διαθέτουν διπλούς κινητήρες. Μπορούν δηλαδή να εφοδιαστούν τόσο με συμβατικά καύσιμα (πετρέλαιο) όσο και με υδρογόνο. Στη δεύτερη περίπτωση δεν εκπέμπουν σχεδόν καθόλου ρύπους. Τέτοια λεωφορεία κατασκευάζονται στη Γερμανία και είναι 70 θέσεων. Σε λίγα χρόνια πάντως αναμένεται να έχει διαδοθεί περισσότερο και η τεχνολογία της ενεργειακής κυψέλης.