Τόνισε ότι ο κλάδος αντιμετωπίζει μια μεγάλη πρόκληση από τον παγκόσμιο ανταγωνισμό, τις γεωπολιτικές εντάσεις και υπάρχει ένα πιο περίπλοκο σύστημα αύξησης της ηλεκτροκίνησης. «Η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία πρέπει συνεχώς να υπόκειται σε ελέγχους και να διορθωθούν τα λάθη που παρουσιάζονται. Η αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ πρέπει να παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της ΕΕ για την κλιματική ουδετερότητα, καθώς και στην στροφή προς τις μεταφορές και την κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές», δήλωσε ο νέος πρόεδρος της ACEA.
Σύμφωνα με τον ίδιο η πιο επείγουσα δράση που χρειάζεται λύση είναι να ρυθμιστούν τα όρια των εκπομπών ρύπων, αλλά και τα επικείμενα μεγάλα πρόσθετα σε περίπτωση που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πιάσουν τους στόχους τους. Όλα αυτά όταν τα τελευταία στοιχεία δείχνουν μείωση σχεδόν 6% στις ταξινομήσεις των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα μειώνεται το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όταν θα έπρεπε να αυξηθούν οι πωλήσεις για να πιαστούν οι στόχοι των εκπομπών των ρύπων και να μην υπάρξουν μεγάλα πρόσθετα.