εισαγωγής αυτοκινήτων 10%, αναφέρει το reuters. Οι προσφυγές στο δικαστηριο δείχνουν ότι και οι τρεις υπέβαλαν τις καταγγελίες τους στο Γενικό Δικαστήριο, το κατώτερο τμήμα των δύο τμημάτων του ΔΕΕ, την Τρίτη, μια ημέρα πριν εκπνέυσει η προθεσμία υποβολής προσφυγών. Η διαδικασία στο Γενικό Δικαστήριο διαρκεί κατά μέσο όρο 18 μήνες και μπορεί να ασκηθεί έφεση.
Δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για τις περιπτώσεις.
Το Εμπορικό Επιμελητήριο της Κίνας για Εισαγωγές και Εξαγωγές Μηχανημάτων και Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CCCME), ένας βιομηχανικός φορέας που εκπροσωπεί κινέζους παραγωγούς ηλεκτρικών οχημάτων, υπέβαλε επίσης καταγγελία την Τετάρτη, δήλωσε το Εμπορικό Επιμελητήριο της Κίνας στην ΕΕ (CCCEU).
Το CCCEU προέτρεψε το Πεκίνο και τις Βρυξέλλες να διαπραγματευτούν έναν συμβιβασμό για να αποφύγουν τους δασμούς. Οι δύο τους συνομιλούν για πιθανές δεσμεύσεις ελάχιστης τιμής από τον Σεπτέμβριο.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δήλωσε ότι γνώριζε τις υποθέσεις και είχε στη διάθεσή της δύο μήνες και 10 ημέρες για να προετοιμάσει την άμυνά της, προσθέτοντας ότι η τεχνική επαφή με το Πεκίνο συνεχίζεται.
Για την ώρα δεν είναι σαφές εάν υπήρξαν προσφυγές και από άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων ευρωπαϊκών εταιρειών που παράγουν στην Κίνα.
Οι προσφυγές είναι πιθανό να περιλαμβάνουν επιχειρήματα σχετικά με την αξιολόγηση των επιδοτήσεων, τη διαπίστωση ζημίας στον κλάδο της ΕΕ και την ασυνήθιστη απόφαση της Επιτροπής να κινήσει μια υπόθεση μόνη της, αντί να προχωρήσει έπειτα από καταγγελία του κλάδου.
Η SAIC αναμένεται να αντιμετωπίσει το πολύ υψηλότερο τιμολόγιο. Αυτό ακολούθησε τη διαπίστωση ότι δεν συνεργάστηκε με την έρευνα, επιτρέποντας στην Επιτροπή να συμπληρώσει τμήματα που λείπουν με επιλεγμένα διαθέσιμα στοιχεία.
Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα την Κίνα παραπονέθηκαν επίσης ότι η Tesla, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα στην ΕΕ, δεν συμπεριλήφθηκε στο επίσημο δείγμα, από το οποίο υπολογίζεται το ποσοστό για άλλες εταιρείες. Οι εταιρείες του δείγματος ήταν οι BYD, Geely και SAIC.
Η Tesla εξασφάλισε το χαμηλότερο επιπλέον τιμολόγιο 7,8%. Εάν ήταν μέρος του δείγματος, οι συνεργαζόμενες εταιρείες θα είχαν επωφεληθεί από χαμηλότερο τιμολόγιο από το 20,7% που αντιμετωπίζουν τώρα.