Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής EV στον κόσμο φτιάχνει γρήγορα όνομα σε παγκόσμια κλίμακα. Με τις πωλήσεις στο εξωτερικό να αυξάνονται κατά 83% τον περασμένο μήνα, η BYD αναζητά ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς το 2025. Η BYD πούλησε πάνω από 300.500 νέα ενεργειακά οχήματα (NEV) τον περασμένο μήνα, αυξημένα κατά

σχεδόν 50% από τον Ιανουάριο του 2023. Όπως οι περισσότερες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, η BYD αναφέρει πωλήσεις NEV, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (EV) και των plug-in υβριδικών οχημάτων (PHEV).

Αν και οι πωλήσεις ήταν αυξημένες από έτος σε έτος (YOY), δεν ήταν τόσο υψηλές όσο τα περισσότερα από 500.000 οχήματα που πωλήθηκαν τον Σεπτέμβριο, τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο για να κλείσουν το 2024.

Οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων της BYD έφτασαν τις 4.092, αυξημένες κατά 793% από τον Ιανουάριο του 2023 (474). Από τα 296.446 επιβατικά οχήματα που πωλήθηκαν τον περασμένο μήνα, τα 125.377 ήταν EV, ενώ τα άλλα 171.069 ήταν plug-in υβριδικά, σημειώνοντας αύξηση 19% και 79% σε σχέση με πέρυσι, αντίστοιχα.

Τον περασμένο μήνα, η σειρά «Ocean» ήταν η σειρά με τις κορυφαίες πωλήσεις της BYD, με 145.918 πωλήσεις, ακολουθούμενη από τη σειρά Dynasty (132.293).

Το Song Plus της BYD (PHEV και EV) ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στη σειρά, με πάνω από 51.300 πωλήσεις τον περασμένο μήνα.

Το χαμηλού κόστους Seagull EV, που ξεκινά από κάτω από 10.000 $ στην Κίνα, ήταν το δεύτερο best seller, με 41.212 πωλήσεις τον περασμένο μήνα.

Άλλες πωλήσεις μάρκας περιελάμβαναν 6.219 μοντέλα Fang Cheng Bao, 11.720 οχήματα Denza και 286 πολυτελή μοντέλα Yangwang.

Το μεγαλύτερο φωτεινό σημείο όμως ήταν οι πωλήσεις της BYD στο εξωτερικό. Η BYD πούλησε ρεκόρ 66.336 NEV στο εξωτερικό τον Ιανουάριο, αυξημένα κατά 83% από πέρυσι και 16% από τον Δεκέμβριο (57.154).

Πίσω από την CATL, η BYD είναι επίσης ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών ισχύος στην Κίνα. Η εταιρεία εγκατέστησε 15.511 GWh χωρητικότητας μπαταρίας ενέργειας και αποθήκευσης ενέργειας τον περασμένο μήνα, 37% σε ετήσια βάση, αλλά μειωμένη από 23.495 GWh τον Δεκέμβριο.

Η BYD ανοίγει πολλά νέα εργοστάσια στο εξωτερικό καθώς προσπαθεί να κερδίσει μερίδιο αγοράς σε βασικές αγορές. Αφού άνοιξε το πρώτο της στην Ταϊλάνδη πέρυσι, η BYD επεκτείνεται με νέα εργοστάσια στην Ινδονησία, το Μεξικό, τη Βραζιλία, την Ουγγαρία, την Τουρκία και το Πακιστάν.