Κλιματική αλλαγή, πράσινες επενδύσεις, περιβαλλοντική και κοινωνική βιωσιμότητα— όροι που αποτελούσαν τα πιο δημοφιλή κλισέ στις εταιρικές παρουσιάσεις πολλών επιχειρήσεων έχουν εξαφανιστεί τις τελευταίες εβδομάδες. Πουθενά δεν είναι πιο εμφανής αυτή η απουσία όσο στις εταιρείες επενδύσεων που εξειδικεύονται στα βιώσιμα προϊόντα. Όπως δηλώνουν τα στελέχη αυτών των ταμείων, η επικράτηση του Τραμπ και των Ρεπουμπλικανών ευρύτερα τους ανάγκασε να προσαρμόσουν δραματικά το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν για να προωθήσουν τις επενδύσεις που μέχρι πρόσφατα ήταν γνωστές ως «πράσινες».
Μία από τις νέες προσεγγίσεις είναι η έμφαση στην τεχνολογική καινοτομία έναντι στα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα. Μία άλλη είναι η ανάδειξη των παραγωγικών επενδύσεων που αναπτύσσονται εντός ΗΠΑ αντί για τα κριτήρια ESG. Αξιοποιώντας αυτό τις διαφορετικές μεθόδους, οι εταιρείες ελπίζουν να πείσουν τους επενδυτές που ενδιαφέρονται για αυτά τα προϊόντα αλλά ανησυχούν για τον πόλεμο που έχει ανοίξει η διακυβέρνηση Τραμπ εναντίον τους. Ωστόσο, προς το παρόν, η νέα προσέγγιση φαίνεται να πετυχαίνει, καθώς τα περισσότερα από αυτά τα ταμεία έχουν αντιστρέψει την εικόνα των προηγούμενων ετών, αποφέροντας σημαντικά κέρδη.