Toyota: Ρίχνει το Φθηνότερο ΕV στην Κινεζική Αγορά και Κάνει Πάνω από 10.000 Παραγγελίες σε 1 Ώρα

Toyota: Ρίχνει το Φθηνότερο ΕV στην Κινεζική Αγορά και Κάνει Πάνω από 10.000 Παραγγελίες σε 1 Ώρα
energia.gr
Παρ, 7 Μαρτίου 2025 - 09:48

Η Toyota παίζει δυνατά για να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, καθώς στοχεύει στην BYD και άλλους ηγέτες παραγωγής αυτοκινήτων χαμηλού κόστους. Την Πέμπτη, ο Ιαπωνικός (και παγκόσμιος) γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας λάνσαρε το φθηνότερο EV στην Κίνα, το bZ3X, ξεκινώντας από περίπου 15.000 $. Το νέο

ηλεκτρικό SUV έκανε ρεκόρ με περισσότερες από 10.000 παραγγελίες σε μια ώρα.

Το bz3X είναι το «πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV επιπέδου 100.000 γιουάν» της Toyota στην Κίνα και το φθηνότερο EV που έχει κυκλοφορήσει στην αγορά μέχρι στιγμής.

Η κινεζική κοινοπραξία της Toyota, GAC-Toyota κυκλοφόρησε επίσημα το «Bozhi 3X», ή bZ3X για συντομία, στην Κίνα χθες 6 Μαρτίου. Λίγο αργότερα, η εταιρεία είπε ότι οι παραγγελίες για το νέο της ηλεκτρικό SUV ήταν «τόσο δημοφιλείς που ο server που δέχεται τις παραγγελίες χάλασε» αφού αποκάλυψε ότι οι τιμές ξεκινούν από λίγο πάνω από 15.000 $ (109,8 γουάν).

Αφού εξασφάλισε πάνω από 10.000 παραγγελίες σε μόλις μία ώρα, η Toyota καυχήθηκε ξανά ότι «ο server έχει κατακλυστεί». Το λανσάρισμα έρχεται μετά τις τυφλές προπαραγγελίες που άνοιξαν τον Δεκέμβριο , ξεκινώντας από κάτι λιγότερο από 14.000 $ (100.000 γιουάν).

Το bZ3X είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με ή χωρίς την τεχνολογία έξυπνης οδήγησης πλήρους σεναρίου. Το μοντέλο μη έξυπνης τεχνολογίας ξεκινά από 109.800 γιουάν (15.000 $) με πέντε επιλογές επένδυσης, ενώ το μοντέλο έξυπνης οδήγησης ξεκινά από 149.800 γιουάν (20.500 $).

Για 159.800 γιουάν (22.000 $), η κορυφαία επένδυση "610 Max" παρέχει έως και 610 km (379 μίλια) εμβέλεια CLTC από μια μπαταρία LFP 67,92 kWh. Η βάση «430 Air» φτάνει έως και 430 km (267 μίλια) από μια μπαταρία LFP 50,03 kWh.

Η Toyota είπε ότι το εσωτερικό παρέχει «έναν κινητό χώρο που είναι άνετος όσο το σπίτι», με εμπρός και πίσω καθίσματα που μπορούν να αναδιπλωθούν για να παρέχουν σχεδόν 10 πόδια (3 μέτρα) χώρο.

Στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό SUV διαθέτει οθόνη infotainment 14,6 ιντσών με αναγνώριση φωνής και οθόνη οδηγού 8,8 ιντσών. Περιλαμβάνει επίσης τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών δύο ακτίνων.

Το νέο bZ3X της Toyota είναι το πρώτο της όχημα με το ευφυές σύστημα οδήγησης Momenta 5.0. Με την υποστήριξη της NVIDIA Drive AGX Orin X , διαθέτει 25 χαρακτηριστικά ADAS, όπως παράλληλη στάθμευση, στάθμευση με τηλεχειρισμό, πιλότος υψηλής ταχύτητας, υποβοήθηση ελαφριάς κυκλοφορίας και παρακολούθηση τυφλού σημείου.

Η GAC-Toyota ισχυρίστηκε ότι θα είναι «μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο που θα υλοποιήσει ένα έξυπνο μοντέλο οδήγησης ενός σταδίου από άκρο σε άκρο». Με ανθρώπινη νοημοσύνη, το όχημα «γίνεται πιο έξυπνο και καλύτερο με τη χρήση».

Με μήκος 4.600 mm, πλάτος 1.875 mm και ύψος 1.645 mm, το φθηνότερο EV της Toyota στην Κίνα έχει περίπου το μέγεθος του Yuan Plus (Atto 3) της BYD με μήκος 4.455 mm, πλάτος 1.875 mm και ύψος 1.615 mm. Ξεκινώντας από 115.800 γιουάν (16.000 $), το νέο bZ3X της Toyota είναι ελαφρώς φθηνότερο από το ηλεκτρικό SUV της BYD.

 

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr