τον Φεβρουάριο, μετά από πτώση 12% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με στοιχεία της China Passenger Car Association (CPCA) τη Δευτέρα.
Η χρονική στιγμή των εορτασμών του Σεληνιακού Νέου Έτους, της μεγαλύτερης ετήσιας αργίας της χώρας, η οποία έπεσε στα τέλη Ιανουαρίου σε σύγκριση με τον περασμένο Φεβρουάριο, διέκοψε τις δραστηριότητες παραγωγής και κατανάλωσης.
Το σύστημα εμπορίας καταναλωτικών αγαθών έχει καλύψει περισσότερα από 1 εκατομμύριο οχήματα μέχρι στιγμής φέτος, δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου Wang Wentao την περασμένη εβδομάδα στο περιθώριο της ετήσιας κοινοβουλευτικής συνόδου.
Το πρόγραμμα επιδοτήσεων σε επίπεδο κεντρικής και τοπικής κυβέρνησης αναμένεται να ωφελήσει 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα φέτος, δήλωσε ο Cui Dongshu, γενικός γραμματέας της CPCA.
Οι επιδοτούμενες εμπορικές συναλλαγές αυτοκινήτων ξεπέρασαν τα 6,8 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι, με πάνω από το 60% των συμμετεχόντων να επιλέγουν να ανταλλάξουν παλιά αυτοκίνητα με EV και plug-in υβριδικά, γνωστά συλλογικά ως νέα ενεργειακά οχήματα.
Οι πωλήσεις EV και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 79,7% για να αποτελέσουν το 48,8% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα, αποτυγχάνοντας να ξεπεράσουν τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα για τρίτο συνεχόμενο μήνα.
Ανεβάζοντας σε νέο επίπεδο έναν πόλεμο τιμών στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο που διαρκεί τρία χρόνια, η BYD εξόπλισε τη σειρά Ocean and Dynasty με τις μεγαλύτερες πωλήσεις με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης χωρίς επιπλέον χρέωση τον Φεβρουάριο.
Η κίνηση ώθησε τους αντιπάλους, όπως η Leapmotor που υποστηρίζεται από την Geely και τη Stellantis, να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους με προσιτά έξυπνα EV. Η Toyota, της οποίας το μερίδιο αγοράς στην Κίνα μειώθηκε περαιτέρω στο 6,7% το 2024 από 8% το 2023, άρχισε να πουλά ένα έξυπνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο 20.000 δολαρίων στην Κίνα την περασμένη εβδομάδα, με στόχο να προσελκύσει αγοραστές με τα προηγμένα χαρακτηριστικά του παρόμοια με των Κινέζων αντιπάλων.
Η Leapmotor πρόκειται να ξεκινήσει τις προπωλήσεις του ηλεκτρικού της SUV B10 αργότερα τη Δευτέρα, το πρώτο της μοντέλο με τιμή κάτω από 150.000 γιουάν (20.671,12 $) με δυνατότητες lidar και αστικής πλοήγησης.
Η Xiaomi, ο τρίτος μεγαλύτερος πωλητής smartphone στον κόσμο που κυκλοφόρησε το πρώτο της EV πριν από ένα χρόνο, ταρακουνά ήδη την αγορά. Πούλησε 23.728 οχήματα τον περασμένο μήνα, ενώ οι πωλήσεις EV της Tesla στην υπερανταγωνιστική αγορά μειώθηκαν στις 26.777 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2022.
Για να αυξήσει την ελκυστικότητα των παλαιών μοντέλων της, η Tesla έκανε μια πολυαναμενόμενη ενημέρωση στο λογισμικό αυτόματου πιλότου της στην Κίνα για να επιτρέψει την πλοήγηση στην πόλη στα τέλη Φεβρουαρίου.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία εξήγαγε 3.911 κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας πτώση 87,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Οι συνολικές εξαγωγές αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 11% τον Φεβρουάριο, σημειώνοντας άνοδο 3% τον Ιανουάριο.