Η Volkswagen θα κυκλοφορήσει την έκδοση παραγωγής το 2027, με αρχική τιμή περίπου 20.000 ευρώ. Σύμφωνα με τον Grunitz, το φθηνότερο EV της Volkswagen θα μπορούσε ακόμη και να δημιουργήσει μια καυτή παραλλαγή GTI.
Όταν ρωτήθηκε από την Autocar εάν ένα ID.1 GTI είναι στα σκαριά, ο Grunitz είπε, "Θα μπορούσε επειδή χρησιμοποιούμε μονάδες από την πλατφόρμα MEB." Ωστόσο, «εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της αντίδρασης των πελατών σε αυτό το αυτοκίνητο», εξήγησε το αφεντικό τεχνολογίας της VW.
Δεδομένου ότι η Volkswagen σχεδιάζει ήδη να λανσάρει μια παραλλαγή GTI του ID.2all, το ελαφρώς μεγαλύτερο ηλεκτρικό της βασικό επίπεδο που ξεκινά από περίπου 25.000 ευρώ (27.000 $).
Και τα δύο αποτελούν μέρος της επερχόμενης σειράς «Electric Urban Car Family» της VW, που βασίζεται στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα MEB της. Το ID.EVERY1 αναμένεται να έχει εμβέλεια WLTP τουλάχιστον 250 km (155 μίλια).
Με μήκος 3.880 χλστ., το βασικό EV βρίσκεται ανάμεσα στο πρώην Volkswagen Up (3.600 χλστ.), ID.2all (4.050 χλστ.) και Polo (4.074 χλστ.).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Volkswagen, Thomas Shafer, αποκάλεσε το ID.EVERY1 «το τελευταίο κομμάτι του παζλ» στην κατηγορία όγκου.
Η Volkswagen θα λανσάρει την έκδοση παραγωγής του ID.EVERY1 το 2027, ακολουθώντας το ID.2all, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο. Τα νέα βασικά EV θα αποτελούν μέρος εννέα νέων μοντέλων που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2027, συμπεριλαμβανομένου ενός μοντέλου SUV ID.2all.