Η Alfa Laval υπέγραψε την πρώτη της σύμβαση για το σύστημα προμήθειας καυσίμου αμμωνίας, FCM Ammonia, ενισχύοντας τη θέση της ως πρωτοπόρος στην ανάπτυξη λύσεων για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Το FCM Ammonia θα εγκατασταθεί σε επτά πλοία μεταφοράς υγραερίου/αμμωνίας για την Tianjin Southwest Maritime.

Ως πρωτοπόρος στην ενεργοποίηση της χρήσης αμμωνίας, η Alfa Laval πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο κατοχυρώνοντας τη σύμβαση για το σύστημα προμήθειας καυσίμου αμμωνίας, τονίζοντας την τεχνολογική της ετοιμότητα να χειρίζεται την αμμωνία ως καύσιμο. Το FCM Ammonia θα εγκατασταθεί σε ένα ναυπηγείο CSSC Huangpu Wenchong στην Κίνα για τον πλοιοκτήτη Tianjin Southwest Maritime (TSM). Η εγκατάσταση θα ξεκινήσει με τρία σκάφη των 25.000 κυβικών μέτρων και θα ακολουθήσουν τέσσερα σκάφη των 41.000 κυβικών μέτρων.

Το συμβόλαιο FCM Ammonia ακολουθεί εκτεταμένες δοκιμές και ανάπτυξη που πραγματοποιήθηκαν σε στενή συνεργασία με τον ελβετική εταιρεία  σχεδίασης κινητήρων WinGD. Τον Δεκέμβριο του 2024, άρχισαν οι ολοκληρωμένες δοκιμές του πλήρους συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου, του συστήματος επεξεργασίας βαλβίδων καυσίμου και του συστήματος επεξεργασίας εξαερισμού στο Κέντρο Καινοτομίας Κινητήρα & Έρευνας της WinGD (ERIC) στο Winterthur της Ελβετίας. Αυτές οι δοκιμές, χρησιμοποιώντας πάγκους δοκιμών που παραδόθηκαν από την Alfa Laval Monza, θα επικυρώσουν πρώτα βασικά εξαρτήματα για το σύστημα επεξεργασίας εξαερισμού, όπως ονομάζεται επίσης σύστημα μετριασμού απελευθέρωσης αμμωνίας, και στη συνέχεια θα εξασφαλίσουν τον έλεγχο και την απόδοση σε διαφορετικά φορτία κινητήρα.

Το έργο έρευνας και ανάπτυξης με τη WinGD για τη δοκιμή FCM Ammonia έχει θέσει ισχυρά θεμέλια για την εμπορική υιοθέτησή του. Αυτό αποδεικνύεται περαιτέρω από την K Shipbuilding που έλαβε την Αρχή έγκριση (AIP) από την ABS τον Δεκέμβριο του 2024 για το σχεδιασμό ενός δεξαμενόπλοιου MR1 διπλού καυσίμου αμμωνίας. Το έργο, μια συνεργασία μεταξύ της ναυπηγικής εταιρείας K Shipbuilding (KSB) της Νότιας Κορέας, της Alfa Laval, της WinGD και του νηογνώμονα American Bureau of Shipping (ABS), είδε την Alfa Laval να συνεισφέρει στο σχεδιασμό ολόκληρου του συστήματος καυσίμου, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας, του συστήματος τροφοδοσίας βαλβίδων καυσίμου και του συστήματος επεξεργασίας εξαερισμού, με το σύστημα επεξεργασίας αερισμού της Alfa Labor. πεδίο εφαρμογής. Αυτό το επίτευγμα σηματοδοτεί την πρώτη περίπτωση ενός συνδυασμένου συστήματος επεξεργασίας εξαερισμού που ενσωματώνει τόσο απορροφητή νερού όσο και καύση.

Η επιτυχία του έργου αυστηρών δοκιμών δημιουργεί εμπιστοσύνη σε όλη τη βιομηχανία και η αναγνώριση από τις κοινωνίες επιβεβαιώνει περαιτέρω ότι η αμμωνία μπορεί να είναι ένα ασφαλές και βιώσιμο καύσιμο πλοίων όταν υποστηρίζεται από τη συνεργασία ειδικών και το στιβαρό σχεδιασμό του συστήματος.

Η πρώτη μονάδα FCM Ammonia για την TSM έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στα τέλη του 2025. Η σύμβαση με την TSM, σημερινό πελάτη για το FCM LPG, το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Alfa Laval για το LPG, υπογραμμίζει περαιτέρω τον βασικό ρόλο της Alfa Laval στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων καυσίμων για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr