τεχνολογική ικανότητα να χρησιμοποιεί τόσο πετρέλαιο ναυτικής χρήσης (MDO), όσο και πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (LSFO). Το εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης καυσίμου που διαθέτει το δεξαμενόπλοιο, του επιτρέπει επίσης να χρησιμοποιεί και LNG ως βασικό καύσιμο για τη λειτουργία του.
Η παράδοση του πλοίου CMA CGM SEINE έγινε στη Σανγκάη, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση της πρωτοποριακής ναυπήγησης του πρώτου παγκοσμίως γιγαντιαίου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς LNG με δυνατότητα διπλής καύσης καυσίμου.
Το πλοίο έχει μήκος 399 μέτρα και πλάτος 61,3 μέτρα, ενώ μπορεί να μεταφέρει 220.000 τόνους αγαθών, με ικανότητα μεταφοράς 23.876 εμπορευματοκιβωτίων TEU, συμπεριλαμβανομένων και περισσότερων από 2.200 τυποποιημένων εμπορευματοκιβωτίων με δυνατότητα ψύξης.
Πρόκειται για το πρώτο πλοίο από συνολικά τέσσερα, τα οποία έχει παραγγείλει ο αναφερόμενος γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος. ΑΠΕ ΜΠΕ