της Honda και της τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας Dongfeng, η οποία κατασκευάζει το μοντέλο S7 της μάρκας, και της GAC, η οποία βοήθησε στην ανάπτυξη του μηχανικά παρόμοιου P7 που μόλις κυκλοφόρησε.
Και, με το "παρόμοιο", εννοούμε πραγματικά, πολύ παρόμοια. Η έκδοση AWD του νέου Honda P7 προσφέρει έως και 620 km (385 μίλια) αυτονομίας CLTC, ενώ το RWD μπορεί να διανύσει 650 km (403 μίλια), τα οποία είναι πανομοιότυπα με το S7. Ακόμη και οι διαστάσεις του crossover, με μήκος 4.750 mm, πλάτος 1.930 mm και ύψος 1.625 mm με μεταξόνιο 2.930 mm, είναι ίδιες.
Ακόμη και οι εσωτερικοί χώροι – που παρεμπιπτόντως είναι φανταστικοί, με έναν καινοτόμο συνδυασμό οθονών, κουμπιών και εξαιρετικά κομψών οθονών πλευρικής όψης – είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε.
Λοιπόν, πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε το P7 από το αδερφάκι του S7; Το P7 έχει στοιχεία φωτισμού σε σχήμα C που διακρίνονται από τα φώτα σχήματος X του S7. Το τελικό αποτέλεσμα είναι δείχνει λίγο περισσότερο "Honda", αλλά αυτό μπορεί να είναι καλό στην κινεζική αγορά ή να μην είναι καλό.
Η τιμή για το νέο Honda P7 ξεκινά από 199.900 γιουάν (περίπου 27.200 $) για την έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς και προσφέρεται επίσης με τετρακίνηση για 249.900 γιουάν (περίπου 34.000 $). Αυτή η τιμολόγηση καθιστά και τα δύο μοντέλα P7 σημαντικά λιγότερο ακριβά από αυτό που η εταιρεία πίστευε ότι θα ήταν ο κύριος ανταγωνιστής του οχήματος, το Tesla Model Y.