Νέου τύπου «πράσινο» πετρέλαιο κινήσεως διαθέτει η Neste My Renewable Diesel, το οποίο παράγει πολύ λίγους ρύπους και σταδιακώς κατακλύζει τα βενζινάδικα ανά την Ευρώπη. Παρά το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωσις έχει στρέψει το βλέμμα της στην ηλεκτροκίνηση, στο προσκήνιο συνεχίζουν να βρίσκονται και κάποια εναλλακτικά καύσιμα

Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το «HVO100»(hydrotreated vegetable oil), δηλαδή «υδρογονωμένο φυτικό έλαιο» το οποίο αποτελεί μια μορφή ανανεώσιμου ντήζελ και παρασκευάζεται από διάφορα απόβλητα, υπολείμματα και ανανεώσιμες πρώτες ύλες, συμπεριλαμβανομένου του χρησιμοποιούμενου μαγειρικού λαδιού. Το μεγάλο πλεονέκτημα του πράσινου πετρελαίου είναι ότι σε σύγκριση με το παραδοσιακό ορυκτό καύσιμο παράγει έως και 90% λιγώτερο CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής του. Επιπροσθέτως είναι συμβατό με όλους τους υπάρχοντες πετρελαιοκινητήρες χωρίς να απαιτείται καμμία τροποποίησις των αυτοκίνητων ή της υποδομής διανομής. Στον αντίποδα η ΕΕ η οποία προωθεί την ηλεκτροκίνηση καταγράφει σημαντική έλλειψη υποδομών φορτίσεως. Οι περισσότερες χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδος, δεν έχουν πλησιάσει τους στόχους τους οποίους έχει θέσει η Ευρωπαική Ένωσις στην κατασκευή υποδομών. Το δίκτυο φορτίσεως της ΕΕ χρειάζεται τουλάχιστον τετραπλασιασμό έως το 2030, ώστε να μπορεί να καλύψει χωρίς πρόβλημα τις ανάγκες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ακολουθήστε το energia.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του energia.gr