Η εποχή του υδρογόνου για τα μέσα μεταφοράς ξεκίνησε στη Σκανδιναβία με το άνοιγμα του πρώτου δημόσιου σταθμού ανεφοδιασμού με υδρογόνο στη σουηδική πόλη Μάλμο. Το πρώτο όχημα που ήρθε για ανεφοδιασμό ήταν το πρωτότυπο HydroGen3 της Opel, το οποίο χρησιμοποιεί ενεργειακές κυψέλες. Ο σταθμός ανεφοδιασμού είναι της Σάιντ Κραφτ, που έχει έδρα στη Σουηδία και ανήκει κατά μεγάλο ποσοστό στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία παραγωγής ενέργειας και πετρελαιοειδών, Ε.ΟΝ. AG. Το περιβαλλοντικά συμβατό καύσιμο παράγεται απευθείας στις εγκαταστάσεις από το νερό μέσω ηλεκτρόλυσης, με τη βοήθεια της αιολικής ενέργειας. Ο πρόεδρος της Σάιντ-Κραφτ δήλωσε: «Θέλουμε να επισημάνουμε ότι το υδρογόνο είναι ένα καθαρό ανανεώσιμο καύσιμο. Οι εγκαταστάσεις έχουν σχεδιαστεί για μια απόδοση παραγωγής 700 κανονικών κυβικών μέτρων (Nm3) την ημέρα, που είναι αρκετή για τον ανεφοδιασμό σχεδόν 25 ρεζερβουάρ επιβατικών αυτοκινήτων». Το πρωτότυπο HydroGen3 compressed 700 της Opel βασίζεται στο συμπαγές Ζαφίρα. Το ρεζερβουάρ αποθήκευσης υδρογόνου υπό πίεση 700 bar του προσφέρει αυτονομία 270 χιλιομέτρων. Την ενέργεια για τον ηλεκτρικό κινητήρα 60KW/82 hp του HydroGen3 προσφέρει μια συστοιχία κυψελών καυσίμου εντός του αυτοκινήτου, που αποτελείται από 200 ανεξάρτητες κυψέλες. Η πρόοδος που έχει συντελεστεί για να φτάσει το HydroGen3 στη μαζική παραγωγή φαίνεται και από τη συνολική κατασκευή της μονάδας παραγωγής κινητήριας ισχύος. Χάρη στην πρωτοποριακή διάταξή της, μπορεί τώρα να γίνει τόσο συμπαγής ώστε να τοποθετείται μέσα στο αυτοκίνητο σαν μια ολοκληρωμένη προ-συναρμολογημένη μονάδα.