Μία νέα υπηρεσία με στόχο την επίσπευση της ανάπτυξης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δημιούργησε η γερμανική κυβέρνηση, καθώς η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία δεν κατάφερε να εκμεταλλευθεί τα αρχικά καινοτόμα επιτεύγματά της στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας.

Μία νέα υπηρεσία με στόχο την επίσπευση της ανάπτυξης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δημιούργησε η γερμανική κυβέρνηση, καθώς η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία δεν κατάφερε να εκμεταλλευθεί τα αρχικά καινοτόμα επιτεύγματά της στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας.

«Η καινούρια υπηρεσία θα φέρει στο τραπέζι εκπροσώπους από τον πολιτικό κόσμο, την οικονομία και τη βιομηχανία ώστε να συμφωνήσουν σε κοινές στρατηγικές για την ηλεκτρο-κινητικότητα», τόνισε η Γερμανίδα υπουργός Έρευνας και Εκπαίδευσης Ανέτε Σάφαν κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Η υπηρεσία θα συντονίσει τις προσπάθειες 30 διαφορετικών ερευνητικών ινστιτούτων και θα χρηματοδοτηθεί με 44 εκατ. ευρώ από το ύψους 81 δισ. ευρώ κυβερνητικό πακέτο τόνωσης της γερμανικής οικονομίας.

Η γερμανική κυβέρνηση, η οποία έχει δεσμευθεί να μειώσει, μέχρι το 2020, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 40% σε σχέση με τα επίπεδα του 2005, έχει εκφράσει την ελπίδα να δει ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στους αυτοκινητόδρομους της χώρας μέχρι το 2020, το αργότερο.

Σύμφωνα με την κ. Σάφαν, η εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί η μελλοντική φήμη της Γερμανίας στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν μεταξύ των πρώτων που άρχισαν να αναπτύσσουν υβριδική τεχνολογία, ωστόσο αποφάσισαν να εστιάσουν τις προσπάθειές τους για μείωση των εκπομπών ρύπων στους κινητήρες ντίζελ.

Σημειώνεται ότι μέχρι τα τέλη του έτους η Daimler και η γερμανική επιχείρηση κοινής ωφελείας RWE θα αρχίσουν να δοκιμάζουν στους δρόμους του Βερολίνου ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, στο πλαίσιο του προγράμματος «ηλεκτρο-κινητικότητα Βερολίνο».