Αισιόδοξη εμφανίστηκε η διοίκηση της Motor Oil στη σημερινή παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου, όπου αναλύθηκε η πορεία στο προηγούμενο έτος και παρουσιάστηκαν οι προοπτικές για το νέο. Βασικά στοιχεία για την ανάπτυξη της Motor Oil το 2010 θα αποτελέσουν η νέα μονάδα επεξεργασίας αργού (CDU), καθώς και η ολοκλήρωση της απόκτησης του δικτύου της Shell στη χώρα μας.

Αισιόδοξη εμφανίστηκε η διοίκηση της Motor Oil στη σημερινή παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου, όπου αναλύθηκε η πορεία στο προηγούμενο έτος και παρουσιάστηκαν οι προοπτικές για το νέο. Βασικά στοιχεία για την ανάπτυξη της Motor Oil το 2010 θα αποτελέσουν η νέα μονάδα επεξεργασίας αργού ( CDU), καθώς και η ολοκλήρωση της απόκτησης του δικτύου της Shell στη χώρα μας.

 

Όσον αφορά τα αποτελέσματα για το 2009, η διοίκηση τα χαρακτήρισε ικανοποιητικά, δεδομένης της διεθνούς συγκυρίας, τονίζοντας ότι πολλές επενδύσεις έγιναν νωρίς στον κύκλο της εταιρείας, κάτι που της προσδίδει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Αναφέρθηκε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα η μονάδα Hydrocracker, η οποία λειτουργεί από το 2005. Φέτος, μέσα στους επόμενους μήνες πρόκειται να είναι έτοιμη και η νέα μονάδα επεξεργασίας αργού πετρελαίου ( Crude Distillation Unit), η οποία θα αυξήσει τη συνολική δυνατότητα διΰλισης κατά 25% (από τους 7,2 στους 9 εκατ. τόνους ετησίως).

 

Η διοίκηση της Motor Oil αναφέρθηκε εκτενώς και στην αγορά του δικτύου της Shell, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι πλαισιώνει τις υπόλοιπες επενδυτικές κινήσεις με τις οποίες αλληλοσυμπληρώνεται. Το κόστος της εξαγοράς του δικτύου ανήλθε στα 245,6 εκατ. ευρώ, μέρος του οποίου χρηματοδοτείται μέσω δανεισμού. Ο όμιλος περιμένει πολλά από τη συγκεκριμένη κίνηση και θεωρεί πως η εισαγωγή των ταμειακών μηχανών στα πρατήρια θα καταπολεμήσει το λαθρεμπόριο καυσίμων και θα πλήξει τους μικρούς πρατηριούχους, αφήνοντας περισσότερο χώρο στην αγορά για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις.