Με μετριοπαθείς, αλλά σταθερούς ρυθμούς, θα συνεχίσει να αυξάνεται την επόμενη δεκαετία η παραγωγή βιοντίζελ, με την Ε.Ε. να παραμένει η πρώτη «δύναμη» παγκοσμίως, αν και με ελαφρώς μειωμένο μερίδιο.
Με μετριοπαθείς, αλλά σταθερούς ρυθμούς, θα συνεχίσει να αυξάνεται την επόμενη δεκαετία η παραγωγή βιοντίζελ, με την Ε.Ε. να παραμένει η πρώτη «δύναμη» παγκοσμίως, αν και με ελαφρώς μειωμένο μερίδιο.

Σε πρόσφατη έκθεσή της η GlobalData προβλέπει ότι η παραγωγή θα παρουσιάζει έως το 2020 ετήσιους ρυθμούς αύξησης της τάξης του 10% και θα φτάσει έτσι τα 11,65 δισ. γαλόνια. Σύμφωνα με την GlobalData από το 2001 έως το 2009 η παραγωγή αυξανόταν με μέσους ετήσιους ρυθμούς 41,9%.

Έτσι από μόλις 253,34 εκατ. γαλόνια το 2001 ανήλθε στα 4,16 δισ. γαλόνια πέρυσι. Από το 2001 το μερίδιο της Ευρώπης στην παγκόσμια παραγωγή βιοντίζελ μειώνεται ελαφρά, ενώ των χωρών της περιοχής Ασίας - Ειρηνικού και της Αμερικής αυξάνεται αντιστοίχως. 

Παρ' όλα αυτά η Ευρώπη (με «οδηγό» τη Γερμανία και τη Γαλλία) εξακολουθεί να διατηρεί τα πρωτεία με το μερίδιό της να φτάνει το 49,8%. Ακολουθούν οι χώρες της αμερικανικής ηπείρου (κυρίως ΗΠΑ, Αργεντινή και Βραζιλία) με μερίδιο 32,8% στην παγκόσμια αγορά, ενώ οι οικονομίες της περιοχής Ασίας - Ειρηνικού έχουν μερίδιο 4,4%.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της αγοράς βιοντίζελ και άλλων εναλλακτικών καυσίμων επιδεικνύει το τελευταίο διάστημα η Κίνα, καθώς έχει αναδειχθεί στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, ξεπερνώντας ακόμη και τις ΗΠΑ.