Υποχώρησε κατά 17%-20% η ζήτηση καυσίμων τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα πρώτα ανεπίσημα στοιχεία που επικαλούνται κύκλοι των ΕΛΠΕ, ενώ σε ειδικές κατηγορίες καυσίμων (άσφαλτος, ντίζελ για εργοτάξια και βιομηχανίες) η πτώση αγγίζει και το 40%. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο από την εμφάνιση της κρίσης στην αγορά πετρελαιοειδών, τον Απρίλιο του 2010

Υποχώρησε κατά 17%-20% η ζήτηση καυσίμων τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα πρώτα ανεπίσημα στοιχεία που επικαλούνται κύκλοι των ΕΛΠΕ, ενώ σε ειδικές κατηγορίες καυσίμων (άσφαλτος, ντίζελ για εργοτάξια και βιομηχανίες) η πτώση αγγίζει και το 40%. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο από την εμφάνιση της κρίσης στην αγορά πετρελαιοειδών, τον Απρίλιο του 2010.

Η μεγαλύτερη υποχώρηση εμφανίζεται στις βενζίνες ενώ ακολουθεί το ντίζελ κίνησης και το πετρέλαιο. Η πτώση της κατανάλωσης είναι μικρότερη στο πετρέλαιο θέρμανσης λόγω και των χαμηλών θερμοκρασιών.

Η μεγάλη αυτή πτώση θα επιτείνει την κατάσταση στον χώρο της εμπορίας, οδηγώντας πρατήρια και εταιρείες ακόμη και σε κλείσιμο. Παράγοντες των ΕΛΠΕ σε προχθεσινή συνάντηση με δημοσιογράφους εξέφρασαν απαισιοδοξία για την κατάσταση στην αγορά και τα φαινόμενα λαθρεμπορίας και των «πειραγμένων αντλιών».

Σχετικά με τα λουκέτα στα πρατήρια, παράγοντες των EΛΠE θεωρούν ότι κυμαίνονται στα 600-700 κι όχι στα 1.100 όπως υποστηρίζει η Ομοσπονδία Bενζινοπωλών, καθώς κάποια πρατήρια που ήταν κλειστά εξασφάλισαν τα απαραίτητα κεφάλαια κίνησης και συνεχίζουν τη λειτουργία τους. Και τα ΕΛΠΕ, ωστός, εκτιμούν ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των κλειστών πρατηρίων το επόμενο διάστημα, συμπαρασύροντας και μικρές εταιρείες που έχουν συσσωρεύσει μεγάλες επισφάλειες.