Κλειστό παραμένει ακόματο επάγγελμα των μεταφορέων Δ.Χ βυτιοφόρων, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδας (ΣΕΕΠΕ).

Κλειστό παραμένει ακόμα το επάγγελμα των μεταφορέων Δ.Χ βυτιοφόρων, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδας (ΣΕΕΠΕ).

Αναλυτικά, ο ΣΕΕΠΕ αναφέρει ότι στις 10.12.2010 ΦΕΚ 208 δημοσιεύτηκε ο Νόμος 3897, όπου στο άρθρο 15 προβλέπεται η έκδοση κοινής απόφασηςτων Υπουργών Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, με την οποία θα ρυθμίζονται τα σχετικά με τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας Φ.Ι.Χ. βυτιοφόρων αυτοκινήτων που δύναται να έχουν στην κατοχή τους οι Εταιρίες που διαθέτουν Άδεια Εμπορίας.

Ο ΣΕΕΠΕ υποστηρίζει στην ανακοίνωση του ότι στις επανειλημμένες επαφές του με τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών, πριν τη ψήφιση του νόμου, είχε λάβει τη ρητή διαβεβαίωση ότι το αργότερο σε δύο μήνες από τη δημοσίευση του Νόμου, το Υπουργείο θα προωθούσε την έκδοση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης(ΚΥΑ).

Ωστόσο ο ΣΕΕΠΕ υπογραμμίζει ότι τέσσερις μήνες από τη δημοσίευση του Νόμου δεν έχει εκδοθεί ακόμα η ΚΥΑ σε εφαρμογή του άρθρου 15.

Στην ανακοίνωση του ο ΣΕΕΠΕ επισημαίνει ότι

*Υπάρχει τελεσίδικη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέρ της κατάργησης κάθε εμποδίου και περιορισμού για την απόκτηση αδειών Φ.Ι.Χ. βυτιοφόρων

*Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Οκτώβριο του 2009 παρέπεμψε τη χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και τέλος

*Το «μνημόνιο» (νόμος 3854/2010 για την «εφαρμογή μέτρων στήριξης της ελληνικής οικονομίας») αναφέρει ρητά ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει να προωθήσει άμεσα απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών με την κατάργηση όλων των περιττών περιορισμών στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας.

*Επανειλημμένα ο Πρωθυπουργός έχει τονίσει για την ανάγκη ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων, ώστε να επιταχυνθούν οι μεταρρυθμίσεις στην οικονομία και στην αγορά.

Ο ΣΕΕΠΕ αναφέρει ότι στις 15.03.2011, ο Σύνδεσμος απέστειλε νέα επιστολή στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, παρακαλώντας τον να μας γνωρίσει το χρονοπρόγραμμα για την έκδοση της ως άνω ΚΥΑ, χωρίς να υπάρχει όμως, οποιαδήποτε ανταπόκριση.

Μέχρι σήμερα, σημειώνει ο ΣΕΕΠΕ, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις δεν κατέστη δυνατόν να ενημερωθεί για την εξέλιξη αυτής της εκκρεμότητας, η οποία δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργίατων Εταιριών Εμπορίας.

Ο ΣΕΕΠΕ, διερωτάται ποιος είναι ο λόγος και η σκοπιμότητα αυτής της καθυστέρησης και εάν είναι στις προθέσεις του Υπουργείου να διαιωνίσει το «κλειστό» επάγγελμα του μεταφορέα ΔΧ βυτιοφόρων