Με τη ΔΕΠΑ να έχει έτοιμο σχέδιο δημιουργίας νέων σταθμών ανεφοδιασμού φυσικού αερίου κίνησης, σε συνεργασία με την ΕΚΟ και το ενδιαφέρον δραστηριοποίησης και από άλλες εταιρίες πετρελαιοειδών, η αγορά της αεριοκίνησης εκτιμάται ότι μπαίνει ήδη σε τροχιά ανάπτυξης. Προς την κατεύθυνση αυτή συμβάλει αποφασιστικά η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα και αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων φυσικού αερίου.

Με τη ΔΕΠΑ να έχει έτοιμο σχέδιο δημιουργίας νέων σταθμών ανεφοδιασμού φυσικού αερίου κίνησης, σε συνεργασία με την ΕΚΟ και το ενδιαφέρον δραστηριοποίησης και από άλλες εταιρίες πετρελαιοειδών, η αγορά της αεριοκίνησης εκτιμάται ότι μπαίνει ήδη σε τροχιά ανάπτυξης. Προς την κατεύθυνση αυτή συμβάλει αποφασιστικά η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα και αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων φυσικού αερίου.

Σήμερα η ΔΕΠΑ λειτουργεί στο νομό Αττικής δύο πρατήρια Fisikon στο Ίλιον και την Ανθούσα, καθώς και άλλα δύο μέσα σε πρατήρια της ΕΚΟ στην Κηφισιά και τη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο πέμπτος σταθμός ανεφοδιασμού έχει ανοίξει από πέρσι το Φθινόπωρο στη Θεσσαλονίκη, πάλι μέσα σε πρατήριο της ΕΚΟ, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή της Πυλαίας, κοντά στο αεροδρόμιο.

Τα πρατήρια της ΔΕΠΑ στο Νομό Αττικής εξυπηρετούν αυτή τη στιγμή τα 800 πράσινα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, περί τα 400 απορριμματοφόρα, 50 ταξί και περίπου 200 ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Στη Θεσσαλονίκη, μετά τα εγκαίνια του Fisikon, τον περασμένο Οκτώβριο, εμφανίσθηκαν περί τα 250 ιδιωτικά υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία ζήτησαν να εξυπηρετηθούν και τα οποία, όπως έγινε γνωστό, ανήκουν σε Έλληνες μετανάστες, που τα έφεραν από τη Γερμανία και την Αυστρία.

Ήδη, υπάρχουν αρκετές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα που διαθέτουν μοντέλα τα οποία κινούνται με φυσικό αέριο, είτε για ιδιωτική, είτε για επαγγελματική χρήση. Το μέλλον της συγκεκριμένης αγοράς στη χώρα μας εκτιμάται ως πολύ υποσχόμενο, δεδομένου του ανταγωνιστικού κόστους του φυσικού αερίου, αλλά και της σημαντικής επίδρασης του στο περιβάλλον, με τη μείωση των εκπομπών CO2.

Καταρχήν ενδιαφέρον για δραστηριοποίηση στην αγορά της αεριοκίνησης φέρονται να έχουν εκδηλώσει και οι εταιρίες Aegean Oil του Μελισσανίδη και AvinOil του ομίλου της Motor Oil, χωρίς, όμως, προς το παρόν να έχουν ανακοινώσει συγκεκριμένα πλάνα.

Από την πλευρά της η ΔΕΠΑ έχει κλείσει συμφωνία με την ΕΚΟ, ώστε τα επόμενα πρατήρια της να γίνουν σε συνεργασία με τη θυγατρική του ομίλου της ΕΛ.ΠΕ. Σύμφωνα με τους υπάρχοντες σχεδιασμούς, προβλέπεται να δημιουργηθεί άμεσα ένα ακόμη στη Δυτική Θεσσαλονίκη και μάλιστα έχουν εντοπιστεί και 2-3 εναλλακτικές τοποθεσίες. Η ΔΕΠΑ σχεδιάζει το άνοιγμα συνολικά 20 πρατηρίων στους επόμενους μήνες, που θα αναπτυχθούν στις μεγάλες πόλεις κατά μήκος τόσο της εθνικής οδού Αθήνας-Θεσσαλονίκης, όσο και επί της Εγνατίας οδού.