Η Interamerican επενδύει στην τεχνολογία, διαθέτοντας κατά μέσο
όρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ ετησίως σε τεχνολογικές εφαρμογές,
διευρύνοντας τη σχέση της με τον πελάτη.
Η αρχή έγινε με την
υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα projects στην Ευρώπη, με στόχο τον
καθορισμό και τη μοναδικότητα του πελάτη.
Ολοκληρώθηκε επίσης η
εγκατάσταση μιας από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά CRM πλατφόρμες για
την εφαρμογή προηγμένων marketing τεχνικών σχετικά με «σταυροειδείς
πωλήσεις» και την επιβράβευση των πιστών πελατών.