Η Interamerican επενδύει στην τεχνολογία, διαθέτοντας κατά μέσο όρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ ετησίως σε τεχνολογικές εφαρμογές, διευρύνοντας τη σχέση της με τον πελάτη
Η Interamerican επενδύει στην τεχνολογία, διαθέτοντας κατά μέσο όρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ ετησίως σε τεχνολογικές εφαρμογές, διευρύνοντας τη σχέση της με τον πελάτη.

Η αρχή έγινε με την υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα projects στην Ευρώπη, με στόχο τον καθορισμό και τη μοναδικότητα του πελάτη.

Ολοκληρώθηκε επίσης η εγκατάσταση μιας από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά CRM πλατφόρμες για την εφαρμογή προηγμένων marketing τεχνικών σχετικά με «σταυροειδείς πωλήσεις» και την επιβράβευση των πιστών πελατών.