Πεμ, 30 Μαΐου 2019 - 14:28
Για περισσότερο από τον τελευταίο και πλέον χρόνο, η αγορά κινείται σε πυρετώδεις ρυθμούς GDPR (General Data Protection Regulation). Με τα νέα δεδομένα, οι επιχειρήσεις καλούνται να εκσυγχρονίσουν τις δομές τους, να επανεξετάσουν ή/και να αναθεωρήσουν το επιχειρηματικό μοντέλο τους, να προσανατολίσουν τη στρατηγική τους προς νέες αγορές του εξωτερικού, αλλά και να αποκτήσουν, ή να αναθεωρήσουν, όλες τις διαδικασίες διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων που κατέχουν (π.χ. στοιχεία πελατών, προμηθευτών, εργαζομένων, συμβάσεις κ.λπ.).