Παρ, 27 Νοεμβρίου 2020 - 09:00
Μεγάλη δυσαρέσκεια κατά της σημερινής διοίκησης της ΔΕΗ επικρατεί σε μια μερίδα ΜΜΕ που για αγνώστους λόγους έχουν μείνει εκτός του τρέχοντος διαφημιστικού προγράμματος μαμούθ. Το πρόγραμμα ξεκίνησε να τρέχει πριν από ένα περίπου μήνα με αφορμή την αλλαγή λογοτύπου της Επιχείρησης .Ένα πρόγραμμα υψηλών προδιαγραφών και ιδιαίτερα υψηλού budget που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του πόρταλ, ανέρχεται συνολικά στα € 8,5 εκατομμύρια για το τρέχον έτος (ενώ επί προηγούμενης διοίκησης δια της βίας έφθανε τα € 1,5 εκατ. τον χρόνο), με τις έντυπες και ηλεκτρονικές διαφημίσεις της Επιχείρησης να έχουν κυριολεκτικά κατακλύσει κάθε είδους γνωστό και άγνωστο, μικρό και μεγάλο Μέσο σε όλη την χώρα. Γιατί τέτοια αγωνία για προβολή συνάδελφοι και συναδέλφισσες της ΔΕΗ;