Δημόσια Διαβούλευση της ΡΑΕ Επί των Κοινών Προτάσεων των ΟΔΑΗΕ τη Μεθοδολογία Εφεδρείας και τον Αλγόριθμο Σύζευξης Τιμών

Δημόσια Διαβούλευση της ΡΑΕ Επί των Κοινών Προτάσεων των ΟΔΑΗΕ τη Μεθοδολογία Εφεδρείας και τον Αλγόριθμο Σύζευξης Τιμών
energia.gr
Παρ, 9 Ιουνίου 2017 - 13:48
Η ΡΑΕ καλεί σε δημόσια διαβούλευση επί των κοινών προτάσεων που αναπτύχθηκαν από όλους τους ΟΔΑΗΕ (Ορισθέντες Διαχειριστές Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας - Νominated Εlectricity Μarket Οperators/ΝΕΜΟs) για: α) τη μεθοδολογία εφεδρείας β) τον αλγόριθμο σύζευξης τιμών και τον αλγόριθμο αντιστοίχισης συνεχούς συναλλαγής

Η ΡΑΕ καλεί σε δημόσια διαβούλευση επί των κοινών προτάσεων που αναπτύχθηκαν από όλους τους ΟΔΑΗΕ (Ορισθέντες Διαχειριστές Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας - Νominated Εlectricity Μarket Οperators/ΝΕΜΟs) για:

α) τη μεθοδολογία εφεδρείας

β) τον αλγόριθμο σύζευξης τιμών και τον αλγόριθμο αντιστοίχισης συνεχούς συναλλαγής

γ) τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας

δ) τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας

ε) τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη

στ) τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη και

ζ) επί της κοινής πρότασης που αναπτύχθηκε από τα Χρηματιστήρια Ηλεκτρικής Ενέργειας και τους Διαχειριστές του Συστήματος Μεταφοράς εντός των Ιταλικών Συνόρων σχετικά με την πρόταση για μοντέλο Ενδοημερήσιας Σύζευξης για τα Ιταλικά Σύνορα

σύμφωνα με τα άρθρα 36, 37, 40, 41, 53, 54 και 63 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/ 1222 της Επιτροπής της 24ης Ιουλίου 2015 σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης (ΕΕL 197 της 25.07.2015, σελ. 24 επ.).

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Αρχής, στο πλαίσιο επίτευξης της ενιαίας ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, εξεδόθη, κατ’ αρχήν, ο Κανονισμός (ΕΚ) υπ’ αριθ. 714/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουλίου 2009 σχετικά με τους όρους πρόσβασης στο δίκτυο για τις διασυνοριακές ανταλλαγές ηλεκτρικής ενέργειας και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1228/2003.

Στη συνέχεια, με εξουσιοδότηση που προβλέπεται στο άρθρο 18 του Κανονισμού (ΕΚ) 714/ 2009 και σύμφωνα με το άρθρο 290 ΣΛΕΕ, εξεδόθη από την Επιτροπή ο υπ’ αριθ. 2015/ 1222 Κανονισμός (ΕΕ) της 24ης Ιουλίου 2015 (εφεξής ο «Κανονισμός»), με τον οποίο καθορίζονται κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τη διαζωνική κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης στην αγορά της επόμενης ημέρας και στην ενδοημερήσια αγορά στα Κράτη Μέλη. Μεταξύ άλλων, λόγω της κατανομής της δυναμικότητας στις διασυνδέσεις στην αγορά επόμενης ημέρας και την ενδοημερήσιας αγοράς μέσω της σύζευξης των αγορών αυτών πλέον και όχι διακριτά μέσω βραχυπρόθεσμων δημοπρασιών, προκύπτει πρόσθετο έσοδο στις περιπτώσεις συμφόρησης των διασυνδέσεων.

 

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 36 του Κανονισμού:

«… 3. Εντός 18 μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ΝΕΜΟ, σε συνεργασία με τους ΔΣΜ, αναπτύσσουν και εφαρμόζουν μεθοδολογία εφεδρείας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που καθορίζονται στα άρθρα 39 και 52, αντιστοίχως. Η πρόταση σχετικά με τη μεθοδολογία υπόκειται σε διαβούλευση σύμφωνα με το άρθρο 12. »

 

Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 37 του Κανονισμού:

«1. Εντός οκτώ μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού:

α) όλοι οι ΔΣΜ υποβάλλουν από κοινού σε όλους τους ΝΕΜΟ πρόταση σχετικά με κοινό σύνολο απαιτήσεων σχετικά με την αποδοτική κατανομή της δυναμικότητας, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανάπτυξη του αλγορίθμου σύζευξης τιμών και του αλγορίθμου αντιστοίχισης συνεχούς συναλλαγής. Οι εν λόγω απαιτήσεις καθορίζουν λειτουργίες και επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιών παράδοσης των αποτελεσμάτων της ενιαίας σύζευξης αγοράς επόμενης ημέρας και της ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης, των λεπτομερειών των περιορισμών διαζωνικής δυναμικότητας και περιορισμών κατανομής που πρέπει να τηρούνται·

β) όλοι οι ΝΕΜΟ από κοινού προτείνουν κοινό σύνολο απαιτήσεων για αποδοτική αντιστοίχιση, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανάπτυξη του αλγορίθμου σύζευξης τιμών και του αλγορίθμου αντιστοίχισης συνεχούς συναλλαγής.

2. Το αργότερο τρεις μήνες από την υποβολή των προτάσεων των ΔΣΜ και των ΝΕΜΟ για κοινό σύνολο απαιτήσεων σύμφωνα με την παράγραφο 1, όλοι οι ΝΕΜΟ εκπονούν πρόταση σχετικά με τον αλγόριθμο σύμφωνα με τις απαιτήσεις αυτές. Στην πρόταση αναφέρεται η προθεσμία υποβολής των εντολών που λαμβάνουν οι ΝΕΜΟ οι οποίοι οφείλουν να εκτελούν τις λειτουργίες ΔΣΑ σύμφωνα με το άρθρο 7 παράγραφος 1 στοιχείο β).

3. Η αναφερόμενη στην παράγραφο 2 πρόταση υποβάλλεται σε όλους τους ΔΣΜ. Αν απαιτείται επιπλέον χρόνος για την κατάρτιση της εν λόγω πρότασης, όλοι οι ΝΕΜΟ συνεργάζονται με την υποστήριξη όλων των ΔΣΜ για περίοδο που δεν υπερβαίνει τους δύο μήνες, ώστε να διασφαλιστεί ότι η πρόταση πληροί τις παραγράφους 1 και 2.

4. Οι αναφερόμενες στις παραγράφους 1 και 2 προτάσεις υπόκεινται σε διαβούλευση σύμφωνα με το άρθρο 12.

5. Το αργότερο 18 μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ΝΕΜΟ υποβάλλουν στις ρυθμιστικές αρχές προς έγκριση την πρόταση που έχει εκπονηθεί σύμφωνα με τις παραγράφους 2 και 3.»

 

Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 40 του Κανονισμού:

«1. Το αργότερο 18 μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, οι ΝΕΜΟ υποβάλλουν κοινή πρόταση σχετικά με προϊόντα που είναι δυνατόν να λαμβάνονται υπόψη στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας. Οι ΝΕΜΟ διασφαλίζουν ότι οι εντολές που προκύπτουν από αυτά τα προϊόντα με την εφαρμογή του αλγορίθμου σύζευξης των τιμών εκφράζονται σε ευρώ και αναφέρουν την αγοραία ώρα.»

 

Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 41 του Κανονισμού:

«1. Εντός 18 μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ΝΕΜΟ, σε συνεργασία με τους σχετικούς ΔΣΜ, εκπονούν πρόταση σχετικά με εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης προς εφαρμογή σε όλες τις ζώνες προσφοράς που συμμετέχουν στην ενιαία διασύνδεση των αγορών επόμενης ημέρας. Στην πρόταση περιλαμβάνεται εκτίμηση της αξίας απώλειας φορτίου (value of lost load) Η πρόταση υπόκειται σε διαβούλευση σύμφωνα με το άρθρο 12.

2. Όλοι οι ΝΕΜΟ υποβάλλουν την πρόταση στις ρυθμιστικές αρχές προς έγκριση. Όταν κράτος μέλος προβλέπει ότι αρχή διαφορετική από την εθνική ρυθμιστική αρχή έχει την εξουσία να εγκρίνει τις μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης σε εθνικό επίπεδο, η ρυθμιστική αρχή διαβουλεύεται με την αρμόδια αρχή σχετικά με τις επιπτώσεις της πρότασης στις εθνικές αγορές. Μετά τη λήψη απόφασης προς έγκριση από όλες τις ρυθμιστικές αρχές, όλοι οι ΝΕΜΟ ενημερώνουν τους σχετικούς ΔΣΜ σχετικά με την απόφαση, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.»

 

Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 53 του Κανονισμού:

«1. Το αργότερο 18 μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, οι ΝΕΜΟ υποβάλλουν κοινή πρόταση σχετικά με προϊόντα που είναι δυνατόν να λαμβάνονται υπόψη στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας. Όλοι οι ΝΕΜΟ διασφαλίζουν ότι όλες οι εντολές που προκύπτουν από αυτά τα προϊόντα και διαβιβάζονται για να καθιστούν δυνατή την εκτέλεση των λειτουργιών ΔΣΑ σύμφωνα με το άρθρο 7, εκφράζονται σε ευρώ και αναφέρουν την αγοραία ώρα και την αγοραία χρονική μονάδα.»

Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 54 του Κανονισμού:

«1. Εντός 18 μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, όλοι οι ΝΕΜΟ, σε συνεργασία με τους σχετικούς ΔΣΜ, εκπονούν πρόταση σχετικά με την εναρμόνιση των μέγιστων και ελάχιστων τιμών προσφοράς οι οποίες πρέπει να εφαρμόζονται σε όλες τις ζώνες προσφοράς που συμμετέχουν στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη. Στην πρόταση περιλαμβάνεται εκτίμηση της αξίας απώλειας φορτίου (value of lost load) Η πρόταση υπόκειται σε διαβούλευση σύμφωνα με το άρθρο 12.

2. Όλοι οι ΝΕΜΟ υποβάλλουν την πρόταση σε όλες τις ρυθμιστικές αρχές προς έγκριση. Όταν κράτος μέλος προβλέπει ότι αρχή διαφορετική από την εθνική ρυθμιστική αρχή έχει την εξουσία να εγκρίνει τις μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης σε εθνικό επίπεδο, η ρυθμιστική αρχή διαβουλεύεται με την αρμόδια αρχή σχετικά με τις επιπτώσεις της πρότασης στις εθνικές αγορές.»

 

Επίσης, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 63 του Κανονισμού:

«1. Εντός 18 μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος κανονισμού, οι σχετικοί ΝΕΜΟ και ΔΣΜ δύναται να υποβάλουν κοινή πρόταση σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση συμπληρωματικών ενδοημερήσιων περιφερειακών δημοπρασιών. Η πρόταση υπόκειται σε διαβούλευση σύμφωνα με το άρθρο 12.

2. Συμπληρωματικές περιφερειακές ενδοημερήσιες δημοπρασίες είναι δυνατόν να πραγματοποιούνται εντός ή μεταξύ ζωνών προσφοράς επιπροσθέτως της λύσης ενιαίας σύζευξης ενδοημερήσιας αγοράς που αναφέρεται στο άρθρο 51. Προκειμένου να πραγματοποιούνται ενδοημερήσιες περιφερειακές δημοπρασίες, η συνεχής συναλλαγή εντός και μεταξύ των σχετικών ζωνών προσφοράς επιτρέπεται να διακοπεί πριν από τη χρονική στιγμή λήξης προσφορών διαζωνικής ενδοημερήσιας αγοράς για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο να μην υπερβαίνει τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για την εκτέλεση της δημοπρασίας και, σε κάθε περίπτωση, τα 10 λεπτά.

3. Όσον αφορά τις συμπληρωματικές περιφερειακές ενδοημερήσιες δημοπρασίες, η μεθοδολογία τιμολόγησης της διαζωνικής ενδοημερήσιας δυναμικότητας επιτρέπεται να διαφέρει από τη μεθοδολογία που καθορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 55 παράγραφος 3, αλλά πρέπει να τηρεί τις θεμελιώδεις αρχές που προβλέπονται στο άρθρο 55 παράγραφος 1.

4. Οι αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές δύνανται να εγκρίνουν την πρόταση σχετικά με συμπληρωματικές περιφερειακές δημοπρασίες, εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) οι περιφερειακές δημοπρασίες δεν έχουν δυσμενείς επιπτώσεις στη ρευστότητα της ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης·

β) το σύνολο της διαζωνικής δυναμικότητας κατανέμεται μέσω του δομοστοιχείου διαχείρισης δυναμικότητας·

γ) η περιφερειακή δημοπρασία δεν εισάγει αδικαιολόγητες διακρίσεις μεταξύ των συμμετεχόντων στην αγορά από γειτονικές περιφέρειες·

δ) τα χρονοδιαγράμματα για τις περιφερειακές δημοπρασίες είναι συνεπή με την ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη, ώστε οι συμμετέχοντες στην αγορά να έχουν τη δυνατότητα να συναλλάσσονται όσο το δυνατόν πλησιέστερα σε πραγματικό χρόνο·

ε) οι ρυθμιστικές αρχές έχουν διαβουλευθεί με τους συμμετέχοντες στην αγορά στα σχετικά κράτη μέλη.»

 

Σύμφωνα με το άρθρο 9 παρ. 5 του Κανονισμού

«5. Κάθε ρυθμιστική αρχή εγκρίνει τους όρους και τις προϋποθέσεις ή τις μεθοδολογίες που έχουν αναπτύξει οι ΔΣΜ και οι ΝΕΜΟ για τον υπολογισμό ή τη δημιουργία ενιαίας σύζευξης επόμενης ημέρας και ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης. Οι ρυθμιστικές αρχές είναι αρμόδιες για την έγκριση των όρων και προϋποθέσεων ή μεθοδολογιών που αναφέρονται στις παραγράφους 6, 7 και 8.»

 

Σύμφωνα με το άρθρο 9 παρ. 6 περ. (στ), (ζ), (η) και (θ) του Κανονισμού

«6. Οι προτάσεις για τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες υπόκεινται στην έγκριση όλων των ρυθμιστικών αρχών: …

στ) τη μεθοδολογία εφεδρείας σύμφωνα με το άρθρο 36 παράγραφος 3·

ζ) τον αλγόριθμο που υποβάλλουν οι ΝΕΜΟ σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 5, συμπεριλαμβανομένων των συνόλων απαιτήσεων των ΔΣΜ και των ΝΕΜΟ για την ανάπτυξη αλγορίθμων, σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 1·

η) τα προϊόντα που επιτρέπεται να λαμβάνουν υπόψη οι ΝΕΜΟ κατά τη διαδικασία ενιαίας σύζευξης επόμενης ημέρας και ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης, σύμφωνα με τα άρθρα 40 και 53·

θ) τις μέγιστες και ελάχιστες τιμές, σύμφωνα με το άρθρο 41 παράγραφος 1 και το άρθρο 54 παράγραφος 2·…».

και σύμφωνα με το άρθρο 9 παρ. 7 περ. (στ) του Κανονισμού

«7. Οι προτάσεις για τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες υπόκεινται στην έγκριση όλων των ρυθμιστικών αρχών της οικείας περιφέρειας:…

στ) συμπληρωματικές περιφερειακές δημοπρασίες, σύμφωνα με το άρθρο 63 παράγραφος 1· …».

Τέλος, η διαδικασία έγκρισης εκ μέρους των Ρυθμιστικών Αρχών προβλέπεται στο άρθρο 9 παρ. 10 του Κανονισμού ως εξής:

«Όταν για την έγκριση όρων και προϋποθέσεων ή μεθοδολογιών απαιτείται απόφαση από περισσότερες της μιας ρυθμιστικές αρχές, οι αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές διαβουλεύονται και συνεργάζονται στενά και συντονίζονται μεταξύ τους, με στόχο την επίτευξη συμφωνίας. Κατά περίπτωση, οι αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές λαμβάνουν υπόψη τη γνώμη του Οργανισμού. Οι ρυθμιστικές αρχές λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με όρους και προϋποθέσεις ή μεθοδολογίες που υποβλήθηκαν σύμφωνα με τις παραγράφους 6, 7 και 8, εντός έξι μηνών από την παραλαβή των όρων και προϋποθέσεων ή μεθοδολογιών από τη ρυθμιστική αρχή ή, κατά περίπτωση, από την τελευταία εμπλεκόμενη ρυθμιστική αρχή.»

 

Συνεπεία των ανωτέρω, υποβάλλονται προς Δημόσια Διαβούλευση οι κοινές προτάσεις για τη μεθοδολογία εφεδρείας, τον αλγόριθμο (συμπεριλαμβανομένου και της πρότασης για το κοινό σύνολο απαιτήσεων για τον αλγόριθμο ενιαίας σύζευξης επόμενης ημέρας και τον αλγόριθμο ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης), τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας και στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη καθώς και τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας και στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη όπως αναπτύχθηκαν από κοινού από όλους τους ΝΕΜΟ σύμφωνα με τα άρθρα 36, 37, 40, 41, 53 και 54 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/ 1222 της Επιτροπής της 24ης Ιουλίου 2015 και υπεβλήθησαν σε όλες τις Ρυθμιστικές Αρχές προς έγκριση, καθώς και η επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, ως υπεβλήθησαν στη ΡΑΕ δυνάμει των υπ’ αρ. πρωτ. ΡΑΕ Ι-217526/14.02.2017 εγγράφων του NEMO Committee και Ι-221262/11.05.2017 εγγράφων του ΛΑΓΗΕ.

Επιπλέον, υποβάλλεται προς Δημόσια Διαβούλευση η πρόταση για μοντέλο Ενδοημερήσιας Σύζευξης για τα Ιταλικά Σύνορα όπως αναπτύχθηκε από τα Χρηματιστήρια Ηλεκτρικής Ενέργειας και τους Διαχειριστές του Συστήματος Μεταφοράς εντός των Ιταλικών Συνόρων σύμφωνα με το άρθρο 63 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/ 1222 της Επιτροπής της 24ης Ιουλίου 2015 και υπεβλήθη σε όλες τις Ρυθμιστικές Αρχές της ενδιαφερόμενης περιφέρειας προς έγκριση, καθώς και η επίσημη μετάφρασή της στην ελληνική γλώσσα, ως υπεβλήθησαν στη ΡΑΕ δυνάμει των υπ’ αρ. πρωτ. ΡΑΕ I-217445/14.02.2017 εγγράφων της Περιφερειακής Ομάδας (NEMOs και TSOs) των κρατών που συνορεύουν με την Ιταλία και I-221262 /11.05.2017 εγγράφου του ΛΑΓΗΕ.

Λήξη της παρούσας Δημόσιας Διαβούλευσης: Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν τις απόψεις τους στη ΡΑΕ με ηλεκτρονική επιστολή στη διεύθυνση [email protected] ή εγγράφως. Μετά τη λήξη της παρούσας δημόσιας διαβούλευσης, η ΡΑΕ θα δημοσιοποιήσει κατάλογο των συμμετεχόντων, καθώς και το περιεχόμενο των επιστολών και παρεμβάσεών τους, με εξαίρεση την περίπτωση κατά την οποία ο αποστολέας αιτείται τη μη δημοσιοποίηση των στοιχείων του και/ή των απόψεών του.

Επισυνάπτονται:

  1. Επιστολή από την NEMO Committee υπ’ αρ. πρωτ. ΡΑΕ Ι-217526/14.02.2017
  2. Πρόταση για τη μεθοδολογία εφεδρείας – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  3. Πρόταση για τη μεθοδολογία εφεδρείας – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  4. Πρόταση για τον αλγόριθμο – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  5. Πρόταση για τον αλγόριθμο – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  6. Πρόταση για το κοινό σύνολο απαιτήσεων για τον αλγόριθμο ενιαίας σύζευξης επόμενης ημέρας – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  7. Πρόταση για το κοινό σύνολο απαιτήσεων για τον αλγόριθμο ενιαίας σύζευξης επόμενης ημέρας – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  8. Πρόταση για το κοινό σύνολο απαιτήσεων για τον αλγόριθμο ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  9. Πρόταση για το κοινό σύνολο απαιτήσεων για τον αλγόριθμο ενιαίας ενδοημερήσιας σύζευξης – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  10. Πρόταση για τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  11. Πρόταση για τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  12. Πρόταση για τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  13. Πρόταση για τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  14. Πρόταση για τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  15. Πρόταση για τα προϊόντα που εξυπηρετούνται στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  16. Πρόταση για τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο Ι-217526/14.02.2017)
  17. Πρόταση για τις εναρμονισμένες μέγιστες και ελάχιστες τιμές εκκαθάρισης στην ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)
  18. Επιστολή από την Περιφερειακή Ομάδα (NEMOs και TSOs) των κρατών που συνορεύουν με την Ιταλία (IBWT) υπ’ αρ. πρωτ. ΡΑΕ I-217445/14.02.2017
  19. Πρόταση Μοντέλου Ενδοημερήσιας Σύζευξης για τα Ιταλικά Σύνορα – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο I-217445/14.02.2017)
  20. Πρόταση Μοντέλου Ενδοημερήσιας Σύζευξης για τα Ιταλικά Σύνορα – επεξηγηματικό κείμενο – αγγλικό κείμενο (συνημμένο στο I-217445/14.02.2017)
  21. Πρόταση Μοντέλου Ενδοημερήσιας Σύζευξης για τα Ιταλικά Σύνορα – ελληνική μετάφραση (συνημμένο στο I-221262/11.05.2017)